Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Mammarie

At blive betalende medlem - igen igen

Recommended Posts

Hej Lenka

Så prøver jeg igen at vende tilbage til Move. Men jeg er vist ikke betalende medlem, mit abonnement er vist udløbet.

Jeg kan se i min profil, at jeg har 5000+ indlæg men der står 2000+ under mit navn, så det må være den fortrolighed, jeg kan havne i - efter betaling går jeg ud fra, for lige nu kan jeg ikke komme ind i fortrolige fora.

Desværre kan jeg heller ikke få lov til at betale. Til trods for mange forsøg og dobbelttjek af mine kortoplysninger (samt positiv saldo) vil betalingen ikke gå i gennem.

Hvordan kommer jeg lige ind i varmen igen? og hvor havner jeg så i fortrolighed? 

 

På forhånd tak for hjælpen :blomst:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og nu står jeg som 5000+ og har vist alligevel adgang til fortroligt fora ... hvor kan jeg så se om jeg ER betalende og i givet fald hvor længe endnu? 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Mammarie said:

Og nu står jeg som 5000+ og har vist alligevel adgang til fortroligt fora ... hvor kan jeg så se om jeg ER betalende og i givet fald hvor længe endnu? 

 

 

Vi betaler ikke længere :kram: andet end frivilligt, når Lenka rasler med bøssen for at få penge til at betale for hosting eller sådan noget lign. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Dykker said:

Vi betaler ikke længere :kram: andet end frivilligt, når Lenka rasler med bøssen for at få penge til at betale for hosting eller sådan noget lign. 

Vildt! Jamen, så klør jeg da bare på med at genlære Move at kende. :wub: 

Og holder øje med raslebøssen... ;)

 

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der har ikke været betaling på siden opgraderingen :knus: (men det kommer nok delvist igen til sommer-ish i en form)

Når man ikke har været på/skrevet i mere end 6 mdr (var det vist) rasler ens fortrolighed ned, men indlægstallet er det samme, så det ryger nu op igen med det samme, så snart man aktivt deltager (bare en fortrolighedsgruppe ad gangen). Så det var det der foregik :) 

Rigtig dejligt at se dig herinde igen! :jubii: :kram: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

-tænkte på dig fornyligt.. hvor er det dejligt, at se dig-!!!

Der er et sted på siden, hvor man kan indbetale frivillig bidrag... prøv, at søge på "donation"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har lige læst med her.

hvor er det smart med fortrolighed og hvis ik man har været logget på længe, så rasler man nedad. 

Det lyder som om det fungerer godt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejligt at se dig. Glæder mig til at høre hvordan det går hos jer :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×