Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Håber at der er nogle der kan hjælpe.

Jeg selv har et gammelt billede og kan heller ikke ændre det.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg prøver lige selv. Her fra en browser. Er det på mobilen at det går galt? Jeg tænker om det evt. kan have noget med størrelsen af billedet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan være at jeg lige skal tjekke om jeg også kan med min almindelige 10.000+ bruger :LenkaOgLenka:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Lenka said:

Kan være at jeg lige skal tjekke om jeg også kan med min almindelige 10.000+ bruger :LenkaOgLenka:

Det kunne jeg godt. Så er det ikke et spørgsmål om brugergruppe i hvert fald (men jeg tror at Admin og jeg er kommet til at bytte foto).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg lige byttet rundt på mit og admins billede ... 

Nå men ... jeg tror måske at et billede uploadet fra mobilen direkte kan fylde for meget. Eller også er det nget andet fra mobilen der ikke virker?

Prøv med et mindre billede eller fra computeren i en browser.

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, Lenka said:

Så fik jeg lige byttet rundt på mit og admins billede ... 

Nå men ... jeg tror måske at et billede uploadet fra mobilen direkte kan fylde for meget. Eller også er det nget andet fra mobilen der ikke virker?

Prøv med et mindre billede eller fra computeren i en browser.

Det er den besked jeg får. Jeg har netop skiftet billede men fra en pc. Det var let nok på pc, men fungerede ikke på mobil - billedet var for stort og jeg kunne ikke finde ud af at gøre det mindre.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har ikke prøvet fra computer men jeg kan godt skifte/uploade billedet inde på min profil. Så undrede mig over at det ikke virkede med det andet

5112885C-7279-4883-AB7F-26E8B6A99ABD.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Idasmor said:

Har ikke prøvet fra computer men jeg kan godt skifte/uploade billedet inde på min profil. Så undrede mig over at det ikke virkede med det andet

Nu er jeg ikke helt med :undskyld: Var det ikke det du ikke kunne få til at virke?

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 
 
 
Just now, Randi said:

Jeg har lige ændret mit fra min mobil, det gik nemt og fint

:thumbsup: Så er det nok det med størrelsen fra billede på mobil. Den er måske ikke så god til at give fejlmeddelelser der.

Det er nok primært billeder direkte fra kameraet der er store - vores mobiler har jo ret god opløsning efterhånden og så fylder billederne meget.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Mb1 said:

Nu er jeg ikke helt med :undskyld: Var det ikke det du ikke kunne få til at virke?

Det er coverfoto, hun har fået til at virke :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Mb1 said:

Nu er jeg ikke helt med :undskyld: Var det ikke det du ikke kunne få til at virke?

Prøv at se mit billede jeg har puttet på indlægget. Der er sådan et baggrundsbillede når man går ind på min profil. Det kan jeg godt uploade. Men kan ikke uploade det andet som bare bliver en grøn firkant

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Idasmor said:

Har ikke prøvet fra computer men jeg kan godt skifte/uploade billedet inde på min profil. Så undrede mig over at det ikke virkede med det andet

5112885C-7279-4883-AB7F-26E8B6A99ABD.png

Det er fordi du klikker på det forkerte. Det coverbilledet du har skiftet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Lenka said:

Det er coverfoto, hun har fået til at virke :) 

Ja det fandt jeg lige ud af :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Idasmor said:

Har ikke prøvet fra computer men jeg kan godt skifte/uploade billedet inde på min profil. Så undrede mig over at det ikke virkede med det andet

5112885C-7279-4883-AB7F-26E8B6A99ABD.png

Jeg tror at coverfoto har færre krav om størrelse. Det skyldes nok at det jo ikke vises (og dermed skal loades) flere gange i en tråd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Idasmor said:

Prøv at se mit billede jeg har puttet på indlægget. Der er sådan et baggrundsbillede når man går ind på min profil. Det kan jeg godt uploade. Men kan ikke uploade det andet som bare bliver en grøn firkant

Ja det kan jeg også. Dit profilbillede er sikkert for stort - det var mit. Bare alm taget med iphone. Prøv at sende et billede i lille format til din mail og så upload det.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Lenka said:

Jeg tror at coverfoto har færre krav om størrelse. Det skyldes nok at det jo ikke vises (og dermed skal loades) flere gange i en tråd.

Jeg har prøvet at bruge et billede sendt via messenger men det virkede heller ikke troede egentlig at det så blev formindsket

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Lenka said:

Jeg tror at coverfoto har færre krav om størrelse. Det skyldes nok at det jo ikke vises (og dermed skal loades) flere gange i en tråd.

Det giver god mening. Jeg kunne nemlig også sagtens uploade coverfoto, men det var jo ikke det jeg ville.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Idasmor said:

Jeg har prøvet at bruge et billede sendt via messenger men det virkede heller ikke troede egentlig at det så blev formindsket

Nu lykkedes det jo! Smukke dig :wub:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×