Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Mammie

Kan ikke se indlæg i Graviditet - heller ikke egne.

Recommended Posts

@Lenka

Jeg kan ikke se nogen af indlæggene i Graviditet. Heller ikke mine egne.

Får denne besked mår jeg klikker ind på opslagene.20339B15-9F44-45DB-8369-E77EA6EEAEBA.thumb.png.cbc792209e3f2e74fcecf29c37885a10.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det var mærkeligt. Kan se at det samme var sket for mig (og alle) - rettighederne for at læse indlæg var væk. Har de mon været væk siden opgraderingen, men forummet har bare ikke været brugt? Men nu skulle du gerne se dem igen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, gsoptimist said:

Lidt i tråd med mimreindlæggene, hvis ingen har været i tråden "graviditet" siden konverteringen. 

Ja, præcis :lol:

Alle børnefora blev faktisk også helt bevidst lagt nederst i forumoversigten, da vi flyttede ... ikke fordi der ikke bliver talt om børn stadig, men ikke så meget i de dertil indrettede fora. Der er plads til videre udvikling/omrokering senere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Lenka said:

Det var mærkeligt. Kan se at det samme var sket for mig (og alle) - rettighederne for at læse indlæg var væk. Har de mon været væk siden opgraderingen, men forummet har bare ikke været brugt? Men nu skulle du gerne se dem igen. 

Det kan jeg nu:thumbsup: Synes det er så hyggeligt at læse tilbage i tiden *nostalgi*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×