Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Naja

Jeg kan ikke skifte password

Recommended Posts

Jeg har fået en ny telefon, men kan ikke huske mit password. Jeg har derfor anmodet om at skifte og får da også tilsendt en mail med en knap "reset my password". Men jeg kan ikke klikke på knappen, det er bare tekst og ikke et link :hmm:

What to do?  @Lenka  :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Fru K said:

:ae: Jeg havde samme problem. Der er kun at vente på Lenkaen. Husk at tjekke spammappe for MorsVerden mails. Alle mine ryger i spam af en eller anden årsag har jeg fundet ud af. 

Ja, mine røg også i spam og selv efter at jeg har rykket dem til indbakken og klikket på rapportér som ikke-spam, er der en stor fed advarsel på. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Mb1 said:

Hvilken telefon endte du så med?

En Samsung Galaxy A40. Den bliver jeg glad for, den er ikke mange millimeter bredere end den anden jeg havde, men den er længere, så den er vist 5,8 tommer eller deromkring.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men jeg sidder med min gamle telefon nu hvor jeg er på MoVe :peger: Jeg håber Lenka snart er tilbage :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, sneneger said:

En Samsung Galaxy A40. Den bliver jeg glad for, den er ikke mange millimeter bredere end den anden jeg havde, men den er længere, så den er vist 5,8 tommer eller deromkring.

Fedt, det er dejligt med en ny telefon.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så er jeg her :-D 

Jeg får lige skiftet dit password og skriver til dig på mail.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sendt!

I øvrigt mærkeligt med at du rent faktisk får en mail, men at det ikke er et klikbart link :hmm: Den har jeg egentlig ikke hørt før.

Fru Ks problem var at hun havde fået skiftet passwordet selv, men jeg skulle genaktivere hende, så det var lidt anderledes. Der findes åbenbart diverse udfordringer her.

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Fru K said:

Jeg havde også et ikke klikbart link.

OK, skiftede jeg også password for dig? :hmm: Så huskede jeg forkert. Så var det en anden en der skulle aktiveres. :pisk: 

Nå, men det er da mystisk. Og lidt irriterende. Fremover skal alle bare huske deres password og lade være med at skifte :lol: (Sikkerhedslenkaen fnyser af mig, men hun arbejder her ikke længere).

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, mig74 said:

Jeg ville skifte mail, og fik også en mail med ikke klikbar link. 

OK, tak for tippet herfra også, det er åbenbart en generel fejl så! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Lenka said:

Så er jeg her :-D 

Jeg får lige skiftet dit password og skriver til dig på mail.

Tak for hjælpen :knus: Jeg vil nok gerne  ændre passwordet til et selvvalgt, men vil det så betyde, at jeg får tilsendt en mail igen, hvor der er et link, der måske ikke virker, for så er jeg jo lige vidt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×