Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Pælargonie

MOVE kører langsomt og fra iPad får jeg en fejlmeddelse

Recommended Posts

Denne fejlmeddelse får jeg når jeg åbner fra iPad. (Den er jeg nu stødt på nogle gange på min MOVE tid)

Fra mobilen skriver jeg nu, det fungerer  men ret langsomt. 

316A8CE1-0329-4854-8580-11EB57193473.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den får jeg også ind imellem, bare på mine android-enheder. Her hjælper det nogen gange at skifte browser.

Der er vist ikke andet at gøre, end at vente på, at det går over af sig selv, har været meldingen tidligere.

Men det er da smadder-irriterende, at det popper op med jævne mellemrum

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Frejsen said:

Den får jeg også ind imellem, bare på mine android-enheder. Her hjælper det nogen gange at skifte browser.

Der er vist ikke andet at gøre, end at vente på, at det går over af sig selv, har været meldingen tidligere.

Men det er da smadder-irriterende, at det popper op med jævne mellemrum

Ja for jeg blir lidt utryg af den besked.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men jeg tror faktisk det var mit eget netværk, der var langsomt. STOFA har skrevet om problemer med netværket. Lige i morges. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at det handler om at www.morsverden og morsverden.dk teknisk set er to forskellige webadresser. Begge har et sikkert certifikat (det der gør at der kommer den der lås i URL'en og at der står https og ikke http foran). Men af grunde som jeg ikke helt har sat mig ind i, er der nogle gange forvirring mellem morsverden.dk og www.morsverden.dk - og det virker som om den besked du får, er at morsverden.dk udgiver sig for at være www.morsverden.dk - virkelig snedigt af hjemmesiden :snedig: - det er den forklaring jeg forestiller mig lyder mest sandsynlig, ud fra den besked, som jo siger at morsverden.dk udgiver sig for at være www.morsverden.dk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu bliver jeg i tvivl om certifikatet HAR været installeret på www.morsverden.dk eller kun på morsverden.dk :hmm: - så jeg har reinstalleret begge dele, håber at det hjælper. (lige før så det ud til at jeg gjorde det værre, da jeg fik en mærkelig besked om hackers, men jeg tror bare at det var mig der var hackeren! :shit: )

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Lenka said:

Nu bliver jeg i tvivl om certifikatet HAR været installeret på www.morsverden.dk eller kun på morsverden.dk :hmm: - så jeg har reinstalleret begge dele, håber at det hjælper. (lige før så det ud til at jeg gjorde det værre, da jeg fik en mærkelig besked om hackers, men jeg tror bare at det var mig der var hackeren! :shit: )

:nervøs:

jeg har i hvert fald lige fået fejl-meddelelsen om, at siden var usikker; men blot for at kunne tilgå den igen efter meget kort tid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Frejsen said:

:nervøs:

jeg har i hvert fald lige fået fejl-meddelelsen om, at siden var usikker; men blot for at kunne tilgå den igen efter meget kort tid.

Ja, jeg tror at det var i det tidsrum, hvor jeg havde kørt installeringen på www.morsverden.dk, men ikke på morsverden.dk - måske var det så var installeret som to forskellige versioner, så kom den der hacker-meddelelse? Jeg fik også sved på panden, for det var ikke fordi jeg lige havde sat mig for at bruge min dag på move :lol: - men heldigvis forsvandt det for mig igen, da jeg i et desperat forsøg installerede det samme certifikat på morsverden.dk igen. xxx 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så var det nok derfor jeg fik fejlen (første gang jeg har oplevet det :lol: ) det passer med at det har været mens der blev pillet ved det

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Julie_R said:

Så var det nok derfor jeg fik fejlen (første gang jeg har oplevet det :lol: ) det passer med at det har været mens der blev pillet ved det

Godt at høre. Det var også første gang jeg så den meddelelse her, der mens jeg pillede. Det var også lidt en anden end den i det oprindelige indlæg.

Men jeg xxx for at dem der havde haft den med at morsverden udgiver sig for at være www.morsverden heller ikke har den mere heller :thumbsup: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Lenka said:

Nu bliver jeg i tvivl om certifikatet HAR været installeret på www.morsverden.dk eller kun på morsverden.dk :hmm: - så jeg har reinstalleret begge dele, håber at det hjælper. (lige før så det ud til at jeg gjorde det værre, da jeg fik en mærkelig besked om hackers, men jeg tror bare at det var mig der var hackeren! :shit: )

self hack...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×