Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Hvordan betaler jeg for et medlemskab herinde. 
Jeg kan ikke finde funktionen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der er ikke længere medlemsskab med betaling - men man betaler ved frivillig donation.

Til gengæld bliver ens profil lagt i “dvale” hvis man er inaktiv - og man skal derfor tage fat i en admin, hvis man vil på igen. jeg vækker din profil lige om 2 sekunder. Så starter du i +25 men stiger meget hurtigt i graderne igen, hvis du er aktiv :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vibber her kan du se lidt af forklaringen Ang. Gamle medlemmer og at “stige i graderne” og skrive indlæg, som jeg prøvede at forklare dig i en af “diskussions”trådene :knus: 

Jeg tror ikke det står forklaret nogen officielle steder :dunno: at det er sådan det kører nu, det var måske en ide til admins :) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Julie_R said:

@vibber her kan du se lidt af forklaringen Ang. Gamle medlemmer og at “stige i graderne” og skrive indlæg, som jeg prøvede at forklare dig i en af “diskussions”trådene :knus: 

Jeg tror ikke det står forklaret nogen officielle steder :dunno: at det er sådan det kører nu, det var måske en ide til admins :) 

Der står lidt om det i dette opslag 

men du har ret i, at det nok kan skrives mere eksplicit og forklarende. Det kommer på to-do listen :skriver:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×