Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Pælargonie

Hvordan opretter man et netværksforum?

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at oprette et, om overgangsalder og de udfordringer der er med det, kropslige men også følelsesmæssige. 
Men kan ikke finde ud af, hvordan man gør. 
Hvis der er andre,  der godt kunne tænke sig at deltage, må de meget gerne oprette er netværk. 
Det eneste jeg tænker er, at man skal være i overgangsalder, eller på den anden side. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Pælargonie said:

Jeg kunne godt tænke mig at oprette et, om overgangsalder og de udfordringer der er med det, kropslige men også følelsesmæssige. 
Men kan ikke finde ud af, hvordan man gør. 
Hvis der er andre,  der godt kunne tænke sig at deltage, må de meget gerne oprette er netværk. 
Det eneste jeg tænker er, at man skal være i overgangsalder, eller på den anden side. 

Klik på Netværk øverst oppe. Så kommer muligheden frem i højre side :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, Pælargonie said:

Det synes jeg ikke, at der kommer noget frem med at oprette🤔 er det enheden.. 

050488FA-751C-486C-AE04-8546E4D9739A.png

Ja det tror jeg. Jeg synes det er svært at navigere i netværk fra telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Pælargonie said:

Det synes jeg ikke, at der kommer noget frem med at oprette🤔 er det enheden.. 

050488FA-751C-486C-AE04-8546E4D9739A.png

Du skal bare scrolle ned i bunden af oversigten over netværk. Så ligger knappen der:

7054DC83-DD91-4ED3-AF8F-5B37ED8F33F2.thumb.jpeg.a1913440903e2bd953f3844b0de93c02.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, baNana said:

Du skal bare scrolle ned i bunden af oversigten over netværk. Så ligger knappen der:

7054DC83-DD91-4ED3-AF8F-5B37ED8F33F2.thumb.jpeg.a1913440903e2bd953f3844b0de93c02.jpeg

Aha - så langt havde jeg ikke scrollet. Men jeg fandt ud af det, på iPad er knappen oppe for oven, som en anden beskrev. 
Jeg har ikke rigtigt brugt netværk, så det er noget, der lige skal læres. Sad også og funderede over hvordan Idasmor havde lagt direkte link ind om sit netværk i tråden, hvor hun fortæller, det er oprettet. Og hvordan man så opretter tråde i netværket. Det sidste har jeg fundet ud af. Det med tråde. 
Men tak🙏🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×