Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Jeg er ude af Rytteriet 😭

Jeg kan ikke spørge ejer for Rita har ikke været her i 2 år 😭

 

Hvem kan hjælpe jeg har abstinenser 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@myssemor kan måske hjælpe? Ville være smart hvis vi fik en anden der administrerer netværket

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

MoveGudinden burde kunne fikse det. Jeg vil foretrække at se om jeg kan finde ud af at skifte ejer, hvis der er en frivillig?

Jeg er ikke selv medlem af netværket, men I skal være OBS på, at hvis jeg går ind som Gudinden og piller i netværket, kan jeg læse med derinde imens.

Jeg skal selvfølgelig nok holde øjnene for mig selv, men jeg synes bare jeg er nødt til at være tydelig omkring det :blomst: 

 

OBS i øvrigt også på, at Mysse ikke længere er admin, så I må nøjes med mig ;)

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, kk77 said:

MoveGudinden burde kunne fikse det. Jeg vil foretrække at se om jeg kan finde ud af at skifte ejer, hvis der er en frivillig?

Jeg er ikke selv medlem af netværket, men I skal være OBS på, at hvis jeg går ind som Gudinden og piller i netværket, kan jeg læse med derinde imens.

Jeg skal selvfølgelig nok holde øjnene for mig selv, men jeg synes bare jeg er nødt til at være tydelig omkring det :blomst: 

 

OBS i øvrigt også på, at Mysse ikke længere er admin, så I må nøjes med mig ;)

Du må læse alt det du vil om min hest <3 , jeg ville blive meget glad , hvis du kan fikse det en dag :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Idasmor og @Hanne9999 er der en af jer, der lige vil varsle det i selve netværket - og også gerne efterlyse en ny ejer? Så fikser jeg det i aften efter arbejde :)

  • Like 1
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

:shock: Det duer da ikke, at du ikke er derinde mere - godt drt kan ordnes :phew:

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, kk77 said:

@Idasmor og @Hanne9999 er der en af jer, der lige vil varsle det i selve netværket - og også gerne efterlyse en ny ejer? Så fikser jeg det i aften efter arbejde :)

Det fikser jeg. Der er intet hemmeligt derinde og tror slet ikke du vil føle dig fristet 🤪😝

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, rih said:

Hvad er Rytteriet? 😬

Et netværk for os hestetosser. Det er primært for at skåne jer andre for billeder og historier om vores firbenede venner :lol:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×