Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Frejsen

Hjemmesiden loader virkelig laaaaaangsomt

Recommended Posts

hjemmesiden loader virkelig meget langsomt, altså som i flere minutter om at loade, uanset om det er opslag i en tråd, nyt indlæg, eller i det hele taget bare at komme ind på siden.

Andre som oplever det, også?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Her er jeg blevet smidt af og der har også været besked om at hjemmesiden er nede. Nu kører den igen, men langsomt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og nu har jeg så brigt 10 min på at loade sååå ja, jeg havde problemer alligevel  😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det virkede slet ikke før. Hverken på mobilen eller på computeren. Og morsverdensgruppe på FB.... man kan ikke skrive. Nok fordi Lenka ikke mere er på Fb, og er admin for gruppen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg prøvede at svare tidligere, men kunne ikke gå lov at poste. Men ja jeg har også problemer med siden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tidligere. Ku slet ikke komme på- men tolkede det som problemer med internetdeling fra mandens mobil. Det var det så ikke. Nu kører det fint igen🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke bemærket noget, men jeg har heller ikke rigtigt været på. @Lenka - ved du noget?

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, kk77 said:

Jeg har ikke bemærket noget, men jeg har heller ikke rigtigt været på. @Lenka - ved du noget?

Det er okay igen nu, men det stod på 2-3 timers tid fra sidst på formiddagen 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det nåede jeg ikke at opdage - har vist ikke været på det meste af dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey! Jeg håber det kører igen. Jeg havde fået en mail fra server-udbyderne at der havde været problemer, og det var netop i onsdags og var fikset lidt i 15. Så det forklarer det :thumbsup:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg havde også problemer, men nu virker det fint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay, prøvede selv at tjekke move i dag og kunne knap komme på (blev lige bekymret). 

Synes dog ikke at jeg har fået noget om det. 

Håber det er et glitch her og nu, men hvis det fortsætter sådan, så må jeg lige kontake dem eller få det genstartet og håber det hjælper.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Lenka said:

Okay, prøvede selv at tjekke move i dag og kunne knap komme på (blev lige bekymret). 

Synes dog ikke at jeg har fået noget om det. 

Håber det er et glitch her og nu, men hvis det fortsætter sådan, så må jeg lige kontake dem eller få det genstartet og håber det hjælper.

Nu er MoVe i hvert fald oppe igen efter at have været helt og aldeles nede.

Hvad det end var, håber jeg det er overstået xxxxxxxxx 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, kk77 said:

Nu er MoVe i hvert fald oppe igen efter at have været helt og aldeles nede.

Hvad det end var, håber jeg det er overstået xxxxxxxxx 

Jeg er lige kommet hjem fra min aftale og skulle til at tjekke det/få det genstartet evt. Men godt at se at det kører af sig selv igen :jubii: :lol: 

Har godt nok ikke fået mail om noget udfald, men noget må der jo nok have været, som der er fikset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×