Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

MoVe bliver til et betalingsforum

Recommended Posts

Det bliver spændende at se, hvordan det går. Jeg håber, at mange vælger at betale, så du efterhånden kan få lidt mere ud af alt dit arbejde herinde. Jeg er en fattigrøv, men jeg tror, de penge vil være givet godt ud! :)

 

Ja, jeg har heller ikke mange penge, men 37,50 kr. om måneden kan jeg nok lige presse ind i budgettet :ja:

Eller 25 kr, hvis man vil nøjes med det som man har som alm. medlem nu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, 300,- kr. om året skulle da være til at overkomme :)

 

Faktisk er det jo mindre end 1 kr. om dagen ;)

 

men man skal vel have det til 450,- for ikke at føle sig degraderet i forhold til hvad man har adgang til nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, 300,- kr. om året skulle da være til at overkomme :)

 

Faktisk er det jo mindre end 1 kr. om dagen ;)

 

men man skal vel have det til 450,- for ikke at føle sig degraderet i forhold til hvad man har adgang til nu...

 

Nej, alt det man faar for ca 450,- er ekstra i forhold til det nuvaerende Move.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

 

Jeg ville med glæde betale, og for sådan en halv-reserveret type som mig, ville det nok endda komme til at føles mindre "blottende" ;) .

 

Og som Svenne skriver, kunne der måske findes en løsning til "værdigt trængende" :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kunne man ikke lave et par "stipendiater" som kunne søges af værdigt trængende ....

 

Du kunne jo selv melde dig paa banen som sponsor :thumbsup:

 

Jeg lægger gerne noget i en pulje, men mon ikke at man som person vil have sig frabedt at have en sugar-svenne :spudwhat:

 

Hvordan det skulle vurderes ved jeg ikke, det er bare et forsigtigt forslag på vegne af folk, der måske ikke har så mange penge at gøre godt med. Måske er det slet ikke noget problem :dunno:

Jeg kan ikke give dig et svar, men jeg vil lige tilkendegive, at jeg har læst, hvad du har skrevet.

 

Vi har i øvrigt snakket om, at der skal være mulighed for at betale for en kortere periode. Det var ud fra forestillingen om, at helt nye medlemmer måske ikke vil lægge x antal kr. på bordet med det samme for at helt år. Så vi har leget med muligheden for, at man kan betale fx for 3 mdr., eller ½ år, så man lige kan få lov til at smage på varen. Den løsning vil evt. også kunne bruges, til MoVinder som måske ikke har mulighed for at lægge penge for et helt år på een gang.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det bliver spændende at se, hvordan det går. Jeg håber, at mange vælger at betale, så du efterhånden kan få lidt mere ud af alt dit arbejde herinde. Jeg er en fattigrøv, men jeg tror, de penge vil være givet godt ud! :)

 

Ja, jeg har heller ikke mange penge, men 37,50 kr. om måneden kan jeg nok lige presse ind i budgettet :ja:

Eller 25 kr, hvis man vil nøjes med det som man har som alm. medlem nu :)

 

Ja, det fandt jeg lige ud af... :) Så kan de fleste nok være med XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Metz
Er umiddelbart lettet over foreløbige svar herinde :blowkiss:

 

Jeg ved at det er noget af en mundfuld - men som Metz siger så har det været undervejs længe.. det har bare taget mig en del tid at vænne mig til tanken, jeg skulle jo også være klar til dette store spring i ansvar :D. Det føler jeg at jeg er nu :)

 

Jeg tror jeg for længe siden vænnede mig til tanken. Jeg var ved at tro, at det aldrig kom.

 

I øvrigt - hellere brugerbetaling fremfor reklamefinanceret. Vig bort tanke med det samme ;)

 

:knus:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det vil ikke få betydning for min egen brug af forummet, men jeg er bange for at nogle af de medlemmer, hvis indlæg jeg sætter stor pris på, ikke vil have råd til at komme her :(

Jeg er også bange for, at nogle vil vælge MoVe fra. Jeg tror nu ikke så meget det er det samlede årlige beløb, for hvis man virkelig gerne VIL det her, kan de allerfleste herinde vel skrabe 25 kroner sammen om måneden til noget, man bruger i så mange timer?

 

Til gengæld tror jeg, at selve princippet om at betale for noget, der har været gratis, kan være en svær kamel at sluge. Og der spiller beløbet sikkert ind som psykologisk faktor. Lenka, kan man betale kvartalsvis, så den første hurdle bliver lidt nemmere at komme over?

Det kommer nok også til at gælde især for de kommende newbies, at det er nemmere lige at committe sig til et par måneder end til et helt år.

Mit svar i #36 har lige knap krydset dit spørgsmål. Vi har tænkt tanken, se evt. #36.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Santippe

:thumbsup::knus:

 

Det er da vist på tide du gør det lidt godt for dig selv Lenka :blomst:

 

Og selv om jeg er fattigrøv på SU skal jeg nok finde pengene - kan jo starte med at droppe betalings-dating-profil der alligevel ikke bruges :rolleyes::lol:

 

Super godt initiativ :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det vil ikke få betydning for min egen brug af forummet, men jeg er bange for at nogle af de medlemmer, hvis indlæg jeg sætter stor pris på, ikke vil have råd til at komme her :(

Jeg er også bange for, at nogle vil vælge MoVe fra. Jeg tror nu ikke så meget det er det samlede årlige beløb, for hvis man virkelig gerne VIL det her, kan de allerfleste herinde vel skrabe 25 kroner sammen om måneden til noget, man bruger i så mange timer?

 

Til gengæld tror jeg, at selve princippet om at betale for noget, der har været gratis, kan være en svær kamel at sluge. Og der spiller beløbet sikkert ind som psykologisk faktor. Lenka, kan man betale kvartalsvis, så den første hurdle bliver lidt nemmere at komme over?

Det kommer nok også til at gælde især for de kommende newbies, at det er nemmere lige at committe sig til et par måneder end til et helt år.

Hov, det glemte jeg faktisk at skrive! Ja, jeg har planer om at man kan købe et 3 måneders medlemskab for omkring 80-90 kr. Det vil kun gælde det almindelige medlemskab, da man som guldfisk kan lave sit eget private forum, og her ville det måske være sværere at administrere (ejerskab af det private forum) med kortere medlemskaber.

 

Jeg vil helst ikke have kortere medlemskaber, såsom på månedsbasis, da jeg ikke vil rissikere at nogle betaler småbeløb bare for at lure på andre (lad os kalde det svigermorsyndromet, bare for sjovt.. ikke at jeg ved hvor realistisk det er, men..)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:o Havde slet ikke "set" det komme - men fuld :klapper: om ideen. Jeg betaler gerne for dette skønne netværk :blomst;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det bliver spændende at se, hvordan det går. Jeg håber, at mange vælger at betale, så du efterhånden kan få lidt mere ud af alt dit arbejde herinde. Jeg er en fattigrøv, men jeg tror, de penge vil være givet godt ud! :)

 

Ja, jeg har heller ikke mange penge, men 37,50 kr. om måneden kan jeg nok lige presse ind i budgettet :ja:

Eller 25 kr, hvis man vil nøjes med det som man har som alm. medlem nu :)

Nu ved jeg ikke, hvordan folks økonomi sådan er, men jeg tænker, at sådan nogen som Christina og mig hører blandt de fattigste herinde (Christina er nok fattigere end mig?) - og jeg kan nu godt finde det beløb i budgettet. Men måske kunne man vælge mellem, hvor ofte man betaler? Når man er en fattigrøv kan 300 kr. godt være en stor udskrivning på een gang, mens det er mere spiseligt, hvis man f.eks. kunne betale pr. kvartal.

 

Det ville jeg umiddelbart synes var en bedre løsning til en start, end at man skulle lave særordninger for værdigt trængende. Det ville jo netop være svært at skære - hvem er så bare nærig, og hvem har rent faktisk brug for det? Jeg synes, det virker sådan lidt ... :hmm: med sådan en diskussion, når vi taler om et beløb, der er mindre end en krone om dagen. :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, 300,- kr. om året skulle da være til at overkomme :)

 

Faktisk er det jo mindre end 1 kr. om dagen ;)

 

men man skal vel have det til 450,- for ikke at føle sig degraderet i forhold til hvad man har adgang til nu...

 

Nej - for 450,- får man ekstra features som slet ikke eksisterer endnu. For 300,- får man de samme fordele som nu.

 

Og jeg er helt klart på .ja: :thumbsup:

Just præcis. :thumbsup: Almindeligt medlemskab til 300 giver samme muligheder som nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja for 300,- kan du oss regne med mig.. :thumbsup:

 

ved 450,- var jeg lidt tvivlende..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg vil helst ikke have kortere medlemskaber, såsom på månedsbasis, da jeg ikke vil rissikere at nogle betaler småbeløb bare for at lure på andre (lad os kalde det svigermorsyndromet, bare for sjovt.. ikke at jeg ved hvor realistisk det er, men..)

 

Nej, der kan ogsaa hurtigt gaa svingdoer i den hvis folk kun er her hver anden maaned naar de lige husker at faa betalt eller vil afse pengene.... Sikke mange efterlysninger her kunne vaere :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja for 300,- kan du oss regne med mig.. :thumbsup:

 

ved 450,- var jeg lidt tvivlende..

Så vil jeg regne med dig :lol:

 

Guldfiskmedlemskab er absolut kun ekstra godbidder for dem der ønsker det.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mit svar i #36 har lige knap krydset dit spørgsmål. Vi har tænkt tanken, se evt. #36.

:thumbsup:

 

(og selvfølgelig har jeg set #36. Jeg sidder jo og klikker manisk på F5 for at læse ALT :lol:)

Nå ja, det er dit nye mantra: Klik F5 :mediterer: Klik F5 :mediterer: Klik F5 :mediterer: Klik F5 :mediterer: Klik F5 :mediterer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

God idé, Lenka.... :thumbsup:

 

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dit ønske om at udvikle Move, men samtidig også have lidt fritid med god samvittighed... :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg støtter også op om ideen :thumbsup:

 

Syntes Helt klart du fortjener en form for løn for dit store arbejde med at holde gang i siden.

:respekt:

 

 

Helt enig :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:thumbsup:

 

Jeg er glad for, at så mange er med på ideen!

Jeg er også lettet over den positive ånd. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×