Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lenka

MoVes Julekalender 2007

Recommended Posts

Hvor tit skal jeg sige det??? Det bliver IKKE jul i år ;)

 

:cwy: Hvorfor blir du ved med at sige det.....

 

:gaknisse: :gaknisse: :rudolph::juleshop::juletrae::julemand::juleoel::juleskaal::julesmuk::hoppenisse::julefjolle::efterår::rudolf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hopper: Hvor spændende :venter: med spændthed til at¨åbne den første låge :fjolledans:

Share this post


Link to post
Share on other sites

48 timer.... tik tik tik.... Ups, der er noget med 8 kalendergaver der ikke er indkøbt endnu og julegaver..... Dem er vi slet ikke startet på. Men hvad jeg glæææder mig til jul....

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 timer.... tik tik tik.... Ups, der er noget med 8 kalendergaver der ikke er indkøbt endnu og julegaver..... Dem er vi slet ikke startet på. Men hvad jeg glæææder mig til jul....

 

Er det nu jeg skal fortælle at alle vores julegaver er købt og pakket ind :D

 

Sommer

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 timer.... tik tik tik.... Ups, der er noget med 8 kalendergaver der ikke er indkøbt endnu og julegaver..... Dem er vi slet ikke startet på. Men hvad jeg glæææder mig til jul....

 

Er det nu jeg skal fortælle at alle vores julegaver er købt og pakket ind :D

 

Sommer

 

Du mener lige vade i den en gang til :P Den er først gal hvis vi når 20 december og vi stadig ikke er i mål. Det er gået galt et år. Da jeg var nygravid med Julie og en hormonbombe uden lige. Min mor synes jeg var pinlig at have med ude og købe julegaver, der 2 dage før jul. Stresset uden at ane hvad folk skulle have og ja, med en lunte så kort så kort. Hvilket var noget af en ny oplevelse for mig, kom bla. til at snerre af en kasse ekspedient og det ligner IKKE mig. Jeg kunne ikke en gang forklare mig, det var jo stadig hemmeligt et par dage endnu...

 

Mille

Share this post


Link to post
Share on other sites
Molo og Katvig :rofl:

 

Mooncup :lol:

 

Genialt :respekt:

 

Intet mindre........

 

:rofl:

 

Det synes jeg også. De er dog ikke linket... :hmm:

 

Flot flot kalender!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den er super Lenka :praise: Jeg bliver glad hver dag når jeg åbner en låge når jeg tænker på at du har gidet bruge tid på at finde på 24 overraskelser til os :buket: :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Den er super Lenka :praise: Jeg bliver glad hver dag når jeg åbner en låge når jeg tænker på at du har gidet bruge tid på at finde på 24 overraskelser til os :buket: :knus:

 

Ja, den er såå hyggelig :hopper:

Tak, hvor er I søde.. det varmer :knus:

Jeg synes også at det har været sjovt at finde på :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Den er super Lenka :praise: Jeg bliver glad hver dag når jeg åbner en låge når jeg tænker på at du har gidet bruge tid på at finde på 24 overraskelser til os :buket: :knus:

 

Ja, den er såå hyggelig :hopper:

Tak, hvor er I søde.. det varmer :knus:

Jeg synes også at det har været sjovt at finde på :)

 

Jeg er ret imponeret over, hvor god du har været til at finde på og hvor mange kommunikationsmidler du er ude i :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt lide dine alternativer til hjemmelavet gløgg og æbleskiver :thumbsup:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan godt lide dine alternativer til hjemmelavet gløgg og æbleskiver :thumbsup:

 

:D

:D

 

Ja, det er "egen" opskrift :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan godt lide dine alternativer til hjemmelavet gløgg og æbleskiver :thumbsup:

Just mine ord! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×