Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lenka

Forum software skal opgraderes i dag

Recommended Posts

Og nu skal I bare høre - der er kommet en ny udgave igen igen af forummet siden jeg annoncerede det! :lol: - så er der alligevel noget om at der bliver opgraderet til nyere version, bedst som jeg tager mig sammen til at opgradere til den jeg troede var nyest :P - men denne gang nåede jeg det, så vi får den nyeste med :D:thumbsup:

 

:tryller:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super :thumbsup: Jeg er alligevel på arbejde :arbejde: så jeg glæder mig til at se den nye version torsdag eftermiddag :mover:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Og nu skal I bare høre - der er kommet en ny udgave igen igen af forummet siden jeg annoncerede det! :lol: - så er der alligevel noget om at der bliver opgraderet til nyere version, bedst som jeg tager mig sammen til at opgradere til den jeg troede var nyest :P - men denne gang nåede jeg det, så vi får den nyeste med :D:thumbsup:

 

:tryller:

 

:lol:

Hvad kan de så, ift. den gamle nye :P version?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Og nu skal I bare høre - der er kommet en ny udgave igen igen af forummet siden jeg annoncerede det! :lol: - så er der alligevel noget om at der bliver opgraderet til nyere version, bedst som jeg tager mig sammen til at opgradere til den jeg troede var nyest :P - men denne gang nåede jeg det, så vi får den nyeste med :D:thumbsup:

 

:tryller:

 

:lol:

Hvad kan de så, ift. den gamle nye :P version?

Det er vist ikke fordi der kommer så meget nyt i disse små opgraderinger, det er mere små fejl eller uhensigtsmæssigheder hist og pist der konstant bliver rettet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka, du bliver nok nødt til at udsætte den opgradering.

Jeg er syg i dag og så er jeg jo nødt til at kunne :mover:

 

Fredag passer mig heller ikke så godt.

Men du finder nok en anden dag at gøre det på.

:P

 

 

 

:knus:

 

 

LOL disse dage passer mig godt , i dag er jeg i ikea , i morgen har jeg rengørningskone :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Det bliver nok ca. kl 12:30 i dag (desværre Marianne :P), da jeg har syg Oscar hjemme, og satser på at gøre det i hans middagslur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Update:

 

Det bliver nok ca. kl 12:30 i dag (desværre Marianne :P), da jeg har syg Oscar hjemme, og satser på at gøre det i hans middagslur.

:bilkabarn: Tilslutter mig også Marianne - :unsure: Hvad skal jeg så lave herhjemme så længe opgradering varer :huh:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Undskyld :( - det hele gik lidt i kage og en masse ting i databasen skulle repareres, og derfor tog det meget lang tid lige pludselig, uden at jeg kunne gøre noget ved det.

 

Jeg havde ellers lavet en testopgradering på min test-move for nogle dage siden, hvor der slet ikke gik noget galt <_>

 

Men nu er det opgraderet :phew:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guuuud....jeg havde da slet ikke opdaget at Move har været nede så længe :gnæk: :blush:

 

Godt vi er tilbage ;phew:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg sad i eftermiddag og brugte tiden på at gruble over hvordan man mon sætter en vaskemaskine over :fnis: :blomst:

 

Fandt du ud af det?

 

:besvimer:

 

Jeg skal hænge noget tøj op...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×