Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Artikler på morsverden

Recommended Posts

jeg skriver ik godt , ellers ville gerne skrive om min kamp med Alberte :wub: , men glæder mig til at høre om jeres andres :knus:

 

 

Jeg vil gerne hjælpe dig, hvis det er, for jeg synes din historie fortjener at blive fortalt :blomst:

:ja: Glæder mig meget til at læse jeres historie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kunne måske skrive noget om Berlin med børn :D

Jaaaaa!! :jubii:

Vi har faktisk STADIG ikke været i Berlin (selvom det er længe siden vi har snakket om det.. til vores 10-årsdag, og nu har vi snart 11 års dag :P).. så det ville falde i god jord her :D

Jamen I må se at komme afsted. Jeg må se om jeg kan brygge noget sammen i weekenden :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kunne måske skrive noget om Berlin med børn :D

Jaaaaa!! :jubii:

Vi har faktisk STADIG ikke været i Berlin (selvom det er længe siden vi har snakket om det.. til vores 10-årsdag, og nu har vi snart 11 års dag :P).. så det ville falde i god jord her :D

Jamen I må se at komme afsted. Jeg må se om jeg kan brygge noget sammen i weekenden :blush:

 

Ja, den artikel vil jeg ogsaa saette mig ned og vente paa :jubii: Vi har ikke de store planer for sommeren - men en tur til Berlin ligger mig ikke fjernt!!! Maaske er din artikel det der goer udslaget :lol:

 

Jeg har selv en masse liggende omkring Disneyworld - jeg tror bare ikke det har sindssygt meget relevans...... :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kunne måske skrive noget om Berlin med børn :D

Jaaaaa!! :jubii:

Vi har faktisk STADIG ikke været i Berlin (selvom det er længe siden vi har snakket om det.. til vores 10-årsdag, og nu har vi snart 11 års dag :P).. så det ville falde i god jord her :D

Jamen I må se at komme afsted. Jeg må se om jeg kan brygge noget sammen i weekenden :blush:

 

:jubii: endelig - det ser jeg frem til :drømmer: stadig....

 

 

:hmm: måske jeg skulle skrive om, hvordan man får tiden til at gå i sin barselsperiode :faffe:

 

Eller mere seriøst - håbet,smerter og angsten når man skal miste livet / miste den man holder af :hmm: eller noget om værdien af livshistorier .... :tænkebox:

 

Godt initiativ Lenka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eller mere seriøst - håbet,smerter og angsten når man skal miste livet / miste den man holder af :hmm: eller noget om værdien af livshistorier .... :tænkebox:

Den ville jeg helt sikkert læse :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×