Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Praktiske oplysninger om Betalings-Move

Recommended Posts

:knus: Hvor er det sejt at du når et af dine mål for MoVe :cheer: Tillykke til dig, og til os :buket:

 

Jeg synes bare jeg vil fortælle at jeg synes du håndterer det rent praktiske rigtig godt. Der er svar på alt det som jeg har ønsket info om :thumbsup:

 

Dankortet er klar d. 28. feb.

 

Helt enig :buket:

 

Og ja, dankortet er klar :penge: :mover:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

 

Har overladt Dankortet til manden her resten af februar, men må vist hellere lige huske at få det inden vi skal betale :lol: :D :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puha....hvordan SKAL jeg få tingene til at hænge sammen......d. 28. valfarter jeg mellem lufthavne.....gyyys......man vil jo gerne være der, når det sker, ik'???? :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Puha....hvordan SKAL jeg få tingene til at hænge sammen......d. 28. valfarter jeg mellem lufthavne.....gyyys......man vil jo gerne være der, når det sker, ik'???? :shock:

 

Det er d. 3.3. der er Premieredag. D. 28.2. aabnes der blot op for betaling via bankoverfoersel. Saa maaske er der haab forude...... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lenka.

 

Hvad sker der med en profil, hvis man ikke lige i første omgang er med som betalende medlem???? Får man lov at stå lidt, eller bliver alle ikke-betalende profiler slettet???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka.

 

Hvad sker der med en profil, hvis man ikke lige i første omgang er med som betalende medlem???? Får man lov at stå lidt, eller bliver alle ikke-betalende profiler slettet???

 

Der er ingenting der slettes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka.

 

Hvad sker der med en profil, hvis man ikke lige i første omgang er med som betalende medlem???? Får man lov at stå lidt, eller bliver alle ikke-betalende profiler slettet???

Som Anette siger slettes ingenting - man kan jo stadig være med som gratis medlem :)

Men man får begræsent adgang og mister bl.a. adgangen til 25+ og de fortrolige fora.

 

Dit indlægstal bliver stående, og hvis du en dag beslutter dig til at købe en pakke alligevel, så får du adgang til de fora der passer til dine antal indlæg. Jeg skal ikke kunne sige om man med tiden mister lidt af sit indlægstal ved længere inaktivitet, men det er på evt. meget længere sigt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka.

 

Hvad sker der med en profil, hvis man ikke lige i første omgang er med som betalende medlem???? Får man lov at stå lidt, eller bliver alle ikke-betalende profiler slettet???

Som Anette siger slettes ingenting - man kan jo stadig være med som gratis medlem :)

Men man får begræsent adgang og mister bl.a. adgangen til 25+ og de fortrolige fora.

 

Dit indlægstal bliver stående, og hvis du en dag beslutter dig til at købe en pakke alligevel, så får du adgang til de fora der passer til dine antal indlæg. Jeg skal ikke kunne sige om man med tiden mister lidt af sit indlægstal ved længere inaktivitet, men det er på evt. meget længere sigt.

 

Det er da vist osse kun rimeligt. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spændende :jubii:

 

Jeg skal helt sikkert have et års-guldmedlemsskab :D

 

Jeg har lige et par spørgsmål;

 

Jeg har Maestrokort, men de gange jeg har forsøgt at betale med det på nettet har det ikke kunnet lade sig gøre. Nogen der ved hvorfor? (Jo, der var penge på kontoen ;) )

De fleste gange har man skullet oplyse en kontrolkode, men sådan en er der ikke på mit kort :spudwhat:

 

Det efterlader mig nok ved en alm bankoverførsel. Men må man indbetale før d. 28.? Bare så man er sikker på ikke at gå glip af noget :sådet:

 

Og det med præmier til de hurtige - gælder det kun dem der betaler "direkte" - altså med dankort osv.?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fint. Jeg tror jeg til at starte med betaler for et sølv abonement. Hvis jeg så om 3 mdr. kan se om jeg går glip af noget, kan jeg jo altid blive guldmedlem :D

 

Hvordan kan man egentlig se om man går glip af noget :spudwhat:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvorfor skal det være så besværligt at beslutte om det skal være sølv eller guld? :blush:(Kommer det fra hende der egentlig bare ville stoppe herinde, men alligevel ikke kan fordi det er et skønt sted at være) :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Og det med præmier til de hurtige - gælder det kun dem der betaler "direkte" - altså med dankort osv.?

Det gælder alle! :)

Det bliver nok noget med lodtrækning mellem de første 50-100 årsmedlemmer til 25 mindre præmier og en større. Men det er ikke helt på plads endnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det efterlader mig nok ved en alm bankoverførsel. Men må man indbetale før d. 28.? Bare så man er sikker på ikke at gå glip af noget :sådet:

Altså, jeg afviser nok ikke dine penge hvis de kommer ind før :P - men officielt er der åbent d. 28. Også så det er mest fair i forhold til at trække lod blandt de hurtigste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har Maestrokort, men de gange jeg har forsøgt at betale med det på nettet har det ikke kunnet lade sig gøre. Nogen der ved hvorfor? (Jo, der var penge på kontoen ;) )

De fleste gange har man skullet oplyse en kontrolkode, men sådan en er der ikke på mit kort :spudwhat:

Og så lige til den sidste :D

Jeg må indrømme at jeg ikke kender noget til lige netop dette kort :spudwhat:

Men jeg vil snarest kunne teste disse betalingsmetoder på mit testmiljø, så kan jeg se om der står noget med kontrolkode der.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fint. Jeg tror jeg til at starte med betaler for et sølv abonement. Hvis jeg så om 3 mdr. kan se om jeg går glip af noget, kan jeg jo altid blive guldmedlem :D

 

Hvordan kan man egentlig se om man går glip af noget :spudwhat:

Er det et spørgsmål til mig????? Eller admin???? Kan du ikke gøre dig lidt mere klar i din udmelding??

 

Hvis det er mig der skal svare, syntes jeg da det er indlysende, at vi ikke ved hvordan det er efter 3. marts.

Det bliver da en prøvelse for os alle.

 

Jeg ved da ikke om jeg har lyst til at åbne et forum, med inviterede bruger.

Men det er bla. en af de ting man finder ud af, når det hele går i luften.

Men kan ikke se hvorfor jeg skal betale for mere PM plads. Jeg sletter da efterhånden, alt det der ikke er relevant.

 

Men hvis du er en af dem der gemmer alle PM lang tid efter de er skrevet, tja så må du hellere betale for et guld medlemsskab.

Så er du da sikker på at du ikke går glip af noget der.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det efterlader mig nok ved en alm bankoverførsel. Men må man indbetale før d. 28.? Bare så man er sikker på ikke at gå glip af noget :sådet:

Altså, jeg afviser nok ikke dine penge hvis de kommer ind før :P - men officielt er der åbent d. 28. Også så det er mest fair i forhold til at trække lod blandt de hurtigste.

og så blev jeg lige paranoid og skyndte mig ind for at se, om man allerede nu, kan betale :ups:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det efterlader mig nok ved en alm bankoverførsel. Men må man indbetale før d. 28.? Bare så man er sikker på ikke at gå glip af noget :sådet:

Altså, jeg afviser nok ikke dine penge hvis de kommer ind før :P - men officielt er der åbent d. 28. Også så det er mest fair i forhold til at trække lod blandt de hurtigste.

og så blev jeg lige paranoid og skyndte mig ind for at se, om man allerede nu, kan betale :ups:

Nåeh, paranoid lige frem.. bare rolig, jeg følger ikke efter dig, hvis ikke du betaler :lol:

:snedig:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvor spændende. Jeg må lige se, om jeg kan nå at komme med d. 28, men der er jeg godt nok på kursus, men der er jo også pauser.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er man kun med i konkurrencen hvis man betaler for et helt år :spudwhat:

 

MAJET :ja: vigtigt :ja: spørgsmål :ja:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er man kun med i konkurrencen hvis man betaler for et helt år :spudwhat:

 

MAJET :ja: vigtigt :ja: spørgsmål :ja:

 

Det er et utroligt spaendende og vigtigt spoergsmaal du der rejser til debat ;) :ja: Og svaret er :trommehvirvel: : Ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for svarene Lenka :blomst:

Og det med præmier til de hurtige - gælder det kun dem der betaler "direkte" - altså med dankort osv.?

Det gælder alle! :)

Det bliver nok noget med lodtrækning mellem de første 50-100 årsmedlemmer til 25 mindre præmier og en større. Men det er ikke helt på plads endnu.

Ok :)

 

Det efterlader mig nok ved en alm bankoverførsel. Men må man indbetale før d. 28.? Bare så man er sikker på ikke at gå glip af noget :sådet:

Altså, jeg afviser nok ikke dine penge hvis de kommer ind før :P - men officielt er der åbent d. 28. Også så det er mest fair i forhold til at trække lod blandt de hurtigste.

Ok, jeg prøver at holde mig i skindet til d. 28. :P

 

Jeg har Maestrokort, men de gange jeg har forsøgt at betale med det på nettet har det ikke kunnet lade sig gøre. Nogen der ved hvorfor? (Jo, der var penge på kontoen ;) )

De fleste gange har man skullet oplyse en kontrolkode, men sådan en er der ikke på mit kort :spudwhat:

Og så lige til den sidste :D

Jeg må indrømme at jeg ikke kender noget til lige netop dette kort :spudwhat:

Men jeg vil snarest kunne teste disse betalingsmetoder på mit testmiljø, så kan jeg se om der står noget med kontrolkode der.

Jeg glæder mig til at høre mere :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har Maestrokort, men de gange jeg har forsøgt at betale med det på nettet har det ikke kunnet lade sig gøre. Nogen der ved hvorfor? (Jo, der var penge på kontoen ;) )

De fleste gange har man skullet oplyse en kontrolkode, men sådan en er der ikke på mit kort :spudwhat:

Og så lige til den sidste :D

Jeg må indrømme at jeg ikke kender noget til lige netop dette kort :spudwhat:

Men jeg vil snarest kunne teste disse betalingsmetoder på mit testmiljø, så kan jeg se om der står noget med kontrolkode der.

Jeg glæder mig til at høre mere :)

Og så fik jeg faktisk hurtigere end forventet mulighed for at teste de internationale kort - og så vist jeg kan se når jeg laver en test-betaling med Maestro kortet, så er der ingen kontrolkode til.. så det burde vist være som det skal være :thumbsup: XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hmm: Hvad er præmierne?????

 

Det kunne jo være at man alligevel skal betale for et helt år :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:hmm: Hvad er præmierne?????

 

Det kunne jo være at man alligevel skal betale for et helt år :D

Det skal vi nok melde ud så snart vi kan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da det ikke er sikkert at systemet med de private fora / netværk er helt færdige til d. 3. marts, vil der sandsynligvis være rabat på guldmedlemskabet indtil d. 17. marts: så guldmedlemskab de første 14 dage 450 kr for et år -> 400 kr for et år eller 125 kr for 3 mdr -> 115 kr for 3 mdr.

 

Der vil være præmier til de hurtige der køber ÅRSmedlemskab (sølv eller guld). Nærmere info følger.

 

Spørg endelig, hvis der er noget vi har glemt.

Nu har jeg så sat 400 kr. til overførsel - du skriver ganske vist "sandsynligvis", men jeg formoder så at jeg får at vide, hvis jeg skal overføre yderligere 50 kr... ikk'? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×