Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Der er åbnet for betalinger

Recommended Posts

Så blev jeg guld medlem. Total fjollet, da jeg hele tiden havde besluttet mig for sølv ( men kom til at tænke på om vi fik farve efter hvilken pakke vi valgte og så skulle jeg da være guld :blush: ).

 

Jamen, for soeren det var da heldigt at du saa ogsaa fik en guldfarve :lol: :rigtiggodundskyldning:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Så blev jeg guld medlem. Total fjollet, da jeg hele tiden havde besluttet mig for sølv ( men kom til at tænke på om vi fik farve efter hvilken pakke vi valgte og så skulle jeg da være guld :blush: ).

 

Jamen, for soeren det var da heldigt at du saa ogsaa fik en guldfarve :lol: :rigtiggodundskyldning:

Ja ikke :fnis: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sølv fisk til mig, minder mig om barndommens svømme mærker og sølv og guld frøer om end dette er et noget klamt lille insekt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har lige prøvet at betale. Har Visadankort og valgte først Dankort, men fik meddelelsen "Muligt forsøg på svindel". Fik samme meddelelse, da jeg så forsøgte med Visa.

 

:spudwhat:

 

Send lige Lenka en PM med denne her.... Det lyder mystisk. :hmm:

Det gør jeg :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har lige prøvet at betale. Har Visadankort og valgte først Dankort, men fik meddelelsen "Muligt forsøg på svindel". Fik samme meddelelse, da jeg så forsøgte med Visa.

 

:spudwhat:

 

Send lige Lenka en PM med denne her.... Det lyder mystisk. :hmm:

Det gør jeg :thumbsup:

 

 

Det gjorde jeg også, blev helt forskrækket. Fundet ud af hvad der var galt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kommer lige med en service-meddelelse fra epay (systemet vi bruger til kort-betaling) - specielt til natteravnene:

 

Pga. opdatering af betalingssystemet, vil der kunne forekomme periodiske nedetid i mellem

fredag d. 29/02 og lørdag d. 01/03. Det vil foregå i tidsrummet 00:00 til 02:00.

 

Vi beklager de gener dette måtte medføre for vores kunder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×