Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Guest Christine

Vi har brug for din hjælp

Recommended Posts

Guest Christine

Vi er to kommunikationsstuderende fra Handelshøjskolen i Aarhus, som er i gang med et eksamensprojekt om morgenmadsprodukter og Guldkorn.

 

Vi har brug for besvarelser fra voksne med hjemmeboende børn under 18 år. Spørgeskemaet tager maks. 5 minutter at besvare.

 

Dine svar er til stor hjælp for vores projekt og naturligvis 100 % anonyme.

 

På forhånd tusind tak for din tid!

 

Link til undersøgelsen:

 

http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=RAUELQR1159J

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

 

Men grinede lidt over hvad der var vigtigt når JEG vælger morgenmadsprodukter :fnis: det er da ikke mig der vælger dem :lol: det får knægten lov til at styre ^_^

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
:thumbsup:

 

Men grinede lidt over hvad der var vigtigt når JEG vælger morgenmadsprodukter :fnis: det er da ikke mig der vælger dem :lol: det får knægten lov til at styre ^_^

Ja OK, her er det primært mig der styrer det show :-D

 

Ungerne har da ønsker ... men ... det bliver kun respekteret hvis jeg burderer at der ikke er for meget sukker i. Så er der en masse morgenmadsprodukter der falder igennem!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:thumbsup:

 

Men grinede lidt over hvad der var vigtigt når JEG vælger morgenmadsprodukter :fnis: det er da ikke mig der vælger dem :lol: det får knægten lov til at styre ^_^

Ja OK, her er det primært mig der styrer det show :-D

 

Ungerne har da ønsker ... men ... det bliver kun respekteret hvis jeg burderer at der ikke er for meget sukker i. Så er der en masse morgenmadsprodukter der falder igennem!

 

Her er det weekendmorgenmad, og der får han altså lov til at spise hvad han lyster, til hverdag spiser han rugbrød, så om det hedder guldkorn (hvilket det så sjældent gør) eller coco pops i weekenden er jeg ligeglad med, tror ikke det gør den store forskel :fnis:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×