Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
kabonde

Skal vi ikke nisse hinanden i år?

Recommended Posts

Jeg ville gerne deltage, men med aflevering af bachelorprojekt 4. januar, så må jeg hellere lade være.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvor mange penge skal man købe for? er det incl porto som pakkepost?

Senest den 24 skal vedkommende have modtaget en eller anden form for gave. Prisen er underordnet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan man ikke overveje inden man melder sig, om man virkelig har tid, lyst og overskud til det. Jeg var med for 2 eller 3 år siden, husker det ikke nøjagtigt og jeg blev ikke "nisset" overhovedet. Ingen gave, ingen hilsen, ingenting og jeg blev så skuffet, at jeg ikke har deltaget siden :cwy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan man ikke overveje inden man melder sig, om man virkelig har tid, lyst og overskud til det. Jeg var med for 2 eller 3 år siden, husker det ikke nøjagtigt og jeg blev ikke "nisset" overhovedet. Ingen gave, ingen hilsen, ingenting og jeg blev så skuffet, at jeg ikke har deltaget siden :cwy:

 

Jeg forstårgodt du er skuffet, men jeg tror virkelig ikke på at nogen tilmelder sig med det formål at skuffe sin nisse. Der kan støde noget til undervejs, som ikke var en forhindring da man meldte sig til.

Jeg synes selvfølgelig det er mest reelt at melde ud, evt. Gennem Lenka, hvis man alligevel ikke magter det, men jeg tror ikke din bøn er ladsiggørelig, fordi man ikke beslutter sig for at melde sig til og ikke deltage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg laver en tilmelding i løbet af næste uge og så lader den løbe i en 4-5 dage, så vi hver kan blive nisse-parret (:sådet:) senest mandag d. 19. november eller noget i den stil. Det skulle vist være god tid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har været med i alle de år, jeg har været herinde.

 

Et år, var min nisse presset til det yderste, så hun nåede simpelthen ikke at sende den gave inden den 24.

men hun havde tankerne og hjertevarmen til at melde det ud, og så får jeg endnu mere respekt for personen!

 

Vi kan alle blive "forhindret"/ blive presset, men så længe man er klar i mælet, ser jeg ikke noget problem.

 

Æv, susle at du blev skuffet. Men jeg tror altså også det har noget med forventninger at gøre.

 

Flertallet, hygger sig rigtig meget med det. Både at være nisse og blive nisset.

 

Jeg glæder mig til at være med igen igen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puha, håber jeg når at se tilmeldingen, er ikke meget på for tiden - så hvis nogen husker mig, må man gerne sende en PM til mig, om at tilmeldingen er startet ;) Jeg er færdig ude på skolen d.14.12, og kan sagtens i hvert fald nå at få sendt en julegave til den jeg skal nisse :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Puha, håber jeg når at se tilmeldingen, er ikke meget på for tiden - så hvis nogen husker mig, må man gerne sende en PM til mig, om at tilmeldingen er startet ;) Jeg er færdig ude på skolen d.14.12, og kan sagtens i hvert fald nå at få sendt en julegave til den jeg skal nisse :-D

Hvis jeg når at lave det færdig i løbet af søndag/mandag senest (hvilket er sandsynligt) så har du en uge :) - jeg håber at det går. Momn ikke den bliver hevet en del op i starten også, den tråd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har været med i alle de år, jeg har været herinde.

 

Et år, var min nisse presset til det yderste, så hun nåede simpelthen ikke at sende den gave inden den 24.

men hun havde tankerne og hjertevarmen til at melde det ud, og så får jeg endnu mere respekt for personen!

 

Vi kan alle blive "forhindret"/ blive presset, men så længe man er klar i mælet, ser jeg ikke noget problem.

 

Æv, susle at du blev skuffet. Men jeg tror altså også det har noget med forventninger at gøre.

 

Flertallet, hygger sig rigtig meget med det. Både at være nisse og blive nisset.

 

Jeg glæder mig til at være med igen igen.

 

Du har ret. Alle kan komme i en situation, hvor man ikke kan få sendt noget afsted, men hvis så der bare kommer besked om det. Det ville jeg ønske var sket, dengang min nisse "glemte" mig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så er det nu det sædvanlige spørgsmål dukker op: Må man være med hvis man ikke er betalende medlem? :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Så er det nu det sædvanlige spørgsmål dukker op: Må man være med hvis man ikke er betalende medlem? :blomst:

:ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Så er det nu det sædvanlige spørgsmål dukker op: Må man være med hvis man ikke er betalende medlem? :blomst:

:ja:

 

:hopper: Så satser jeg på jeg får en nisse jeg kender rimelig godt, så jeg ikke skal sidde her og ærger mig over at jeg ikke kan læse med i de fortrolige netværk :snedig: :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Så er det nu det sædvanlige spørgsmål dukker op: Må man være med hvis man ikke er betalende medlem? :blomst:

:ja:

 

:hopper: Så satser jeg på jeg får en nisse jeg kender rimelig godt, så jeg ikke skal sidde her og ærger mig over at jeg ikke kan læse med i de fortrolige netværk :snedig: :-D

Ja, det er jo lige det :P - det må man sagtens gerne! Men nogle synes bare at det er lidt sværere, fordi det er svært at læse helt så meget om den man nisser.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Talte vi ikke om, at man skulle være betalende Netop for at undgå de, der bare melder sig til?

 

Der er selvfølgelig en del ikke-betalende jeg ikke har nogen mistro til, men de man ikke helt ved, hvem er ;) Vi har da oplev et par kedelige episoder :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Talte vi ikke om, at man skulle være betalende Netop for at undgå de, der bare melder sig til?

 

Der er selvfølgelig en del ikke-betalende jeg ikke har nogen mistro til, men de man ikke helt ved, hvem er ;) Vi har da oplev et par kedelige episoder :(

 

:hmm: Det sad jeg også lige og tænkte over. Det kan være jeg springer over i denne omgang så :hmm::dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×