morsverden.dk
Forside
Debat
Rabatlisten
Terminslisten
Babylisten
Statistik
Motionshold
Tips, råd og idéer
Opskrifte-arkiv
Leg med bogstaver
Spillearkade

Velkommen gæst ( Log ind | Registrer )

3 Pages V  < 1 2 3  
Closed TopicStart new topic
> Nye regler, i forbindelse med strukturændringer
Iben2
indlæg Nov 20 2010, 08:35
Indlæg #41

Unmovable

Gruppe: 10.000+ Sølv
Medlem siden: 15-August 04
Member Nr: 329

Jeg er rigtig glad for at det holdes simpelt

chapeau.gif
Go to the top of the pageGo to the bottom of the page

+Quote Post
wilmannen
indlæg Nov 20 2010, 12:26
Indlæg #42

Fundet :-)

Medlem siden: 15-July 05
Bopæl: Helsingør
Member Nr: 1.067

chapeau.gif

+Quote Post
Maria Eliza
indlæg Nov 20 2010, 14:12
Indlæg #43

Glad

Gruppe: Medlem
Medlem siden: 6-January 05
Member Nr: 554

Jeg synes det hele lyder rigtig godt Lenka. chapeau.gif

+Quote Post
danielsmor
indlæg Nov 20 2010, 14:19
Indlæg #44

Hærget Inventar

Medlem siden: 2-November 04
Bopæl: Firenze,Italien
Member Nr: 445

QUOTE(Bølla´s mor @ Nov 19 2010, 21:53) *
QUOTE(kathrine @ Nov 19 2010, 20:29) *
QUOTE(Turbo @ Nov 19 2010, 15:44) *
QUOTE(Lenka @ Nov 19 2010, 14:01) *
QUOTE(Bølla´s mor @ Nov 19 2010, 13:58) *
QUOTE(Lenka @ Nov 19 2010, 13:47) *
Hvis admin mener at reglen er overtrådt i tilstrækkelig grad fra den ene side eller den anden side eller fra alle sider, vil give en advarsel i tråden og muligheden for at rette op. Tager man ikke denne advarsel til efterretning vil man risikere at blive suspenderet for et rum tid, som admin mener er passende i situationen.

chapeau.gif

jeg har kun et lille be be vinker.gif pray.gif omkring overstående og det er om man ikke kan få en pm

jeg taler af erfaring når jeg skriver man kan overse en advarelse i en tråd..... det fint den også gives i tråden så andre også kan se det men en pm oven i ville være rigtig godt wink.gif

Nej, jeg synes at hvis man overtræder reglerne i forummet, så er det jo også fordi man aktivt skriver i en tråd og følger med i de svar der kommer. Eller det synes jeg i hvert fald ikke er for meget at forvente smile.gif

Men vi er jo ikke så firkantede, hvis det er tydeligt at noget er overset, kan vi godt gøre ekstra opmærksom på det eller sende en PM.

enig med bøllas mor i der skal pb til også, jeg er slet ikke inde og se i alle tråde jeg har skrevet i så jeg ville personligt nemt ku overse en advarsel hvis ikke den blev smasket lige i synet på mig:D

Hvis det bliver nødvendigt at give en advarsel, er det fordi en person har gang i en ophedet debat, hvis advarslen bliver overset, fordi vedkommende er trådt ud af tråden, så har det jo virket smile.gif Ideen er at få stoppet uhørt opførsel...

Hvis en person gentagne gange går ind i tråde, og starter debatter op, for derefter at bakke ud af trådene, skal vedkommende nok få en advarsel pr pm

man kan også misforstå en advarelse det var det jeg gjore....... men okay det også kun mig der kan det laugh.gif
men det så fordi jeg tit har svært ved om person bag fx superfisk...... hvor de er sig selv og hvornår de er super fisk

Jeg kan overhovedet ikke se problemet, hvis nogen (superfisk eller ej) siger at du er trådt over stregen tænker man vel over det, og følger med i tråden og forsøger iø at moderere sin opførsel dunno.gif
hvorfor er du så bange for at få en advarsel? syntes da ikke du er problem søgende overhovedet smile.gif
og så kan jeg ikke rigtig se hvad der er anderledes end hidtil, eneste forskel er vel at det er skrevet ned smile.gif

+Quote Post
Bølla´s mor
indlæg Nov 20 2010, 14:39
Indlæg #45

Med lange tasker...

Medlem siden: 9-April 07
Bopæl: Århus
Member Nr: 2.331

QUOTE(danielsmor @ Nov 20 2010, 14:19) *
QUOTE(Bølla´s mor @ Nov 19 2010, 21:53) *
QUOTE(kathrine @ Nov 19 2010, 20:29) *
QUOTE(Turbo @ Nov 19 2010, 15:44) *
QUOTE(Lenka @ Nov 19 2010, 14:01) *
QUOTE(Bølla´s mor @ Nov 19 2010, 13:58) *
QUOTE(Lenka @ Nov 19 2010, 13:47) *
Hvis admin mener at reglen er overtrådt i tilstrækkelig grad fra den ene side eller den anden side eller fra alle sider, vil give en advarsel i tråden og muligheden for at rette op. Tager man ikke denne advarsel til efterretning vil man risikere at blive suspenderet for et rum tid, som admin mener er passende i situationen.

chapeau.gif

jeg har kun et lille be be vinker.gif pray.gif omkring overstående og det er om man ikke kan få en pm

jeg taler af erfaring når jeg skriver man kan overse en advarelse i en tråd..... det fint den også gives i tråden så andre også kan se det men en pm oven i ville være rigtig godt wink.gif

Nej, jeg synes at hvis man overtræder reglerne i forummet, så er det jo også fordi man aktivt skriver i en tråd og følger med i de svar der kommer. Eller det synes jeg i hvert fald ikke er for meget at forvente smile.gif

Men vi er jo ikke så firkantede, hvis det er tydeligt at noget er overset, kan vi godt gøre ekstra opmærksom på det eller sende en PM.

enig med bøllas mor i der skal pb til også, jeg er slet ikke inde og se i alle tråde jeg har skrevet i så jeg ville personligt nemt ku overse en advarsel hvis ikke den blev smasket lige i synet på mig:D

Hvis det bliver nødvendigt at give en advarsel, er det fordi en person har gang i en ophedet debat, hvis advarslen bliver overset, fordi vedkommende er trådt ud af tråden, så har det jo virket smile.gif Ideen er at få stoppet uhørt opførsel...

Hvis en person gentagne gange går ind i tråde, og starter debatter op, for derefter at bakke ud af trådene, skal vedkommende nok få en advarsel pr pm

man kan også misforstå en advarelse det var det jeg gjore....... men okay det også kun mig der kan det laugh.gif
men det så fordi jeg tit har svært ved om person bag fx superfisk...... hvor de er sig selv og hvornår de er super fisk

Jeg kan overhovedet ikke se problemet, hvis nogen (superfisk eller ej) siger at du er trådt over stregen tænker man vel over det, og følger med i tråden og forsøger iø at moderere sin opførsel dunno.gif
hvorfor er du så bange for at få en advarsel? syntes da ikke du er problem søgende overhovedet smile.gif
og så kan jeg ikke rigtig se hvad der er anderledes end hidtil, eneste forskel er vel at det er skrevet ned smile.gif

jeg er heller ikke bamge for at få en advarelse jeg er bare bange for at overse den..... har måtte sige undskyld til marianneF...tror jeg det var fordi jeg havde oveset/misforstået hendes advarelse blush.gif
alt er jo godt igen smile.gif men jeg ville da ønske jeg havde forstået advarelsen i første omgang...... men den gang regnet jeg også med at man fik den slags over pm....... så det måske der den gik galt...... nu ved jeg den ikke kommer på pm wink.gif

+Quote Post
anjab
indlæg Nov 20 2010, 14:44
Indlæg #46

Analytiker

Medlem siden: 29-June 05
Bopæl: Midtsjælland
Member Nr: 1.011

Hvor lyder events-delen især spændende chapeau.gif

+Quote Post
svenne
indlæg Nov 20 2010, 15:24
Indlæg #47

Dr. Ananas i egen juice

Medlem siden: 28-October 04
Bopæl: Nær Roskilde
Member Nr: 435

Jeg står vist lidt med en halvfesen fornemmelse hmm.gif

Jeg håbede vistnok, at I havde fundet de vises sten og at det kunne udmønte sig i et mere konkret regelsæt, men det er - som erfaringen viser - vist ikke altid så ligetil at finde noget, der kun kan tolkes på én måde, så det er vist som det må være.

Men lidt fesent ikke desto mindre.

+Quote Post
Kat
indlæg Nov 20 2010, 22:20
Indlæg #48

Mjav

Gruppe: 10.000+ Guld
Medlem siden: 5-August 04
Bopæl: Frederiksberg
Member Nr: 317

Lyder godt. Synes alle forsog med udpinnet regelsaet har vist, at det alligevel ikke holder. Saa fore traekker jeg det oplyste enevaelde :-)

+Quote Post
PiaB
indlæg Nov 22 2010, 12:22
Indlæg #49

Hærget Inventar

Medlem siden: 8-March 06
Bopæl: Hvidovre
Member Nr: 1.540

Det lyder super fint, Lenka.. chapeau.gif

+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Closed TopicStart new topic
Se nye indlæg
1 medlem(mer), der læser denne tråd (1 gæster og 0 usynlige brugere)
0 Medlemmer:

Lo-Fi Version Klokken er nu: 17. November 2017 - 20:22