Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Rikke71

Jeg har 2 sorte streger på skærmen

Recommended Posts

Jeg har 2 sorte streger på skærmen, som dækker noget af den skrevne tekst i en tråd..........

 

Altså de går væk af sig selv efter, jeg har været et stykke tid inde i tråden, men jeg vil lige høre, om der er andre der oplever det samme ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har 2 sorte streger på skærmen, som dækker noget af den skrevne tekst i en tråd..........

 

Altså de går væk af sig selv efter, jeg har været et stykke tid inde i tråden, men jeg vil lige høre, om der er andre der oplever det samme ? :)

:ja: det sker ofte her...

:hmm: ikke dagligt men flere gange i ugen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det har jeg aldrig oplevet, heldigvis :hmm:

 

Sorte streger..... - nu har du ikke lavet en Pinocchio, vel? :P :lyver:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det har jeg aldrig hørt om - men godt du nævner det så. Hvor ser du de sorte streger i tråden? Og er det i hvert indlæg til at starte med og hvordan/hvornår går de væk? Og er det i hver tråd?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det har jeg aldrig hørt om - men godt du nævner det så. Hvor ser du de sorte streger i tråden? Og er det i hvert indlæg til at starte med og hvordan/hvornår går de væk? Og er det i hver tråd?

Det sker mest i fortrolige tråde :hmm:

 

Og det er sådan ca midt på skærmen til at starte med, men hvis så jeg scroller ned med musen, bliver de sorte streger over den tekst, de startede med at være hen over, og scroller med opad .... :hmm: Ikke let at forklare :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har du evt. mulighed for at tage et screenshot og sende til mig? Det lyder som om det er noget der sker pga. den baggrund der er i de fortrolige fora.

 

Har du for nyligt skiftet browser eller computer?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Har du evt. mulighed for at tage et screenshot og sende til mig? Det lyder som om det er noget der sker pga. den baggrund der er i de fortrolige fora.

 

Har du for nyligt skiftet browser eller computer?

Nej jeg har ikke skiftet hverken computer eller browser :)

 

Ja jeg kan prøve at tage et screenshot og sende det til dig, næste gang det sker :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det har jeg aldrig hørt om - men godt du nævner det så. Hvor ser du de sorte streger i tråden? Og er det i hvert indlæg til at starte med og hvordan/hvornår går de væk? Og er det i hver tråd?

Det sker mest i fortrolige tråde :hmm:

 

Og det er sådan ca midt på skærmen til at starte med, men hvis så jeg scroller ned med musen, bliver de sorte streger over den tekst, de startede med at være hen over, og scroller med opad .... :hmm: Ikke let at forklare :blush:

når man scroller ned er det ud for musen(pilen) der er to sorte streger over eller under teksten.

de går væk her efter ca 2-3 sekunder, hvis jeg stopper med at scrolle

 

om det kun er i fortrolig kan jeg så ikke huske :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det oplever jeg også indimellem, nogle gange er stregerne røde :rabler:

Det må være i anledning af julen :gaknisse:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×