Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Julekalender (var: I morgen)

Recommended Posts

Åh, altså, man kan virkelig godt mærke, der er kommet færdiguddannede akademikerkræfter på sitet :ja:

 

JA, det må man sige. Sikken forskel! :jubii:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Åh, altså, man kan virkelig godt mærke, der er kommet færdiguddannede akademikerkræfter på sitet :ja:

 

JA, det må man sige. Sikken forskel! :jubii:

Aj altså ... jeg kan ikke finde ud af om I er ironiske :lol:

 

Det er faktisk lidt sjovt, det er som om julekalenderen kommer hver 3. år her :hmm: - jeg har stadig de to gamle julekalendere liggende - den første var i 2004 og den anden i 2007. Og tadaaa, her i 2010 er der atter en. '

 

Forudsigeligt eller hvad? Men så kan jeg da læne mig tilbage de næste 2 år og vente med arbejdet til 2013 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Årh, hvor hyggeligt. Jeg havde ikke opdaget det uden denne tråd, da jeg meget sjældent besøger forsiden.

 

Og tak for moralen - jeg vil fluks bede naboen gemme vores julegaver i garagen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvor er den sød... tak for smilet/grineren :)

 

.... se, det var en rigtig historie!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forresten, jeg har opdateret dagens låge med noget ekstra i bunden, hvis nogen skulle have været hurtige og allerede tjekket den i morges!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Husk at klikke ind og være med i den daglige konkurrence :thumbsup: ... tog lige et par dage at få svunget pisken over nisserne så de kom i gang med deres arbejde, men det ser ud til at de fremover er med på noderne på daglig basis.

 

:jul:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×