Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
HelleP

Har betalt for guldmedlemsskab her i januar

Recommended Posts

Jeg ser nu jeg ikke har adgang til de beskyttede fora som 200+ og 500+ samt skolebørn m.m. på trods af jeg har betalt for guld og har over 25 indlæg. Igår var der ingen problemer så vidt jeg husker, kan nogle hjælpe? Lenka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ud for medlem, står du stadig til at være i "kulden", så mon ikke det sker automatisk når Lenka kan se pengene er gået ind. Alternativ kan du logge af og på igen. Det plejer at opdatere for mig, når jeg har betalt for nyt medlemskab.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg ser nu jeg ikke har adgang til de beskyttede fora som 200+ og 500+ samt skolebørn m.m. på trods af jeg har betalt for guld og har over 25 indlæg. Igår var der ingen problemer så vidt jeg husker, kan nogle hjælpe? Lenka?

Du står ikke som guldmedlem (du står slet ikke som betalende pt), har du gjort det via bankoverførsel?, så er det en manuel proces for Lenka, og så gør hun det når hun opdager pengene kommer ind.

 

Hvis du har gjort det via paypall, så lyder det som om der muligvis er sket en fejl, da det hele sker automatisk så vist jeg ved.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg betalte jo den 12 januar og har været registreret som guld siden. Bare ikke idag.... Nu jeg tænker over det var det også lidt kedeligt herinde igår men tænkte ikke nærmere over det... Når jeg går ind på betalngsforum står jeg også registreret som betalt guld til april 2011

Tror det er noget lenka skal ind og registrere som fejl måske?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jamen jeg betalte jo den 12 januar og har været registreret som guld siden. Bare ikke idag.... Nu jeg tænker over det var det også lidt kedeligt herinde igår men tænkte ikke nærmere over det... Når jeg går ind på betalngsforum står jeg også registreret som betalt guld til april 2011

Tror det er noget lenka skal ind og registrere som fejl måske?

Ja hvis du kan se du står registreret som guld, så lyder det som om der er sket en fejl :ja:

Lenka fikser :thumbsup: og op kom tråden, så hun opdager den :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, men skal jeg selv kontakte hende, kan åbenbart heller ikke sende pm eller noget :???:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak, men skal jeg selv kontakte hende, kan åbenbart heller ikke sende pm eller noget :???:

op, har lige set Lenka herinde :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er en fejl fra min side, og er hermed rettet! Jeghavde fjernet dig under min udrydning af udløbede medlemskaber og havde misset at du havde betalt det, sorry :blush:

 

Du får lige en ekstra dag som betalende pga. ulejligheden :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak, men skal jeg selv kontakte hende, kan åbenbart heller ikke sende pm eller noget :???:

Nej det er fordi man som alm, medlem ikke har så meget pm plads, så lige pludselig har man for mange pm'ere og kan dermed ikke sende før man har slettet en masse.

 

Men nu kan jeg se på din profil at Lenka har fikset det :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×