Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Ny opdeling af fora

Recommended Posts

Fint med noget oprydning. Bare husk, at smide et par forums, der kan være appetitvækkere for ikke betalende medlemmer til at ville mere, men også nok til at de bliver hængende.

Også min tanke ;)

 

Og ellers ser det bare godt ud :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fint med noget oprydning. Bare husk, at smide et par forums, der kan være appetitvækkere for ikke betalende medlemmer til at ville mere, men også nok til at de bliver hængende.

Også min tanke ;)

 

Og ellers ser det bare godt ud :thumbsup:

:ja: - har nu pt heller ikke ændret på hvad der er for det ene og for det andet, så der er en del fora er for ikke-betalende (alle de "grønne"). Det er kun det nysplittede forum Helbred jeg overvejer skulle være mere privat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super med lidt oprydning Lenka

 

Når du nu er i gang så har jeg tit tænkt på om ikke foraet højtider og ferier bør deles op i to selvstændige fora. Især ved juletid bliver det noget rod sammen med juletråde og sommerferie drømme :)

Jeg har før overvejet det, men er vist ikke helt parat til ændringen i mit hoved, for selvom det virker som forskellige fora, så kan jeg godt lide at de supplerer hinanden godt mht. hvornår de er mest aktive (sommer vs. jul/nytår). Altså ikke at det som sådan er en begrundelse i sig selv, men et eller andet sted hænger det også sammen at helligdage = ferie. Men er ikke lukekt for at splitte den, har selv overvejet tanken. Den skal vist bare lige vendes og modnes lidt mere i mit hoved først :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fint med noget oprydning. Bare husk, at smide et par forums, der kan være appetitvækkere for ikke betalende medlemmer til at ville mere, men også nok til at de bliver hængende.

Også min tanke ;)

 

Og ellers ser det bare godt ud :thumbsup:

:ja: - har nu pt heller ikke ændret på hvad der er for det ene og for det andet, så der er en del fora er for ikke-betalende (alle de "grønne"). Det er kun det nysplittede forum Helbred jeg overvejer skulle være mere privat.

 

Helbred er da også et mere følsomt emne, hvis det er personlige ting, som man søger erfaring for, men hvor viden om et eller andet i min tanke ikke nødvendigvis behøver være noget der var i et betalende forum.

 

F.eks. ville jeg næppe fortælle om intime helbredsmæssige detaljer i et meget åbent forum, hvorimod jeg ville være rimelig græsk-katolsk om en forstuvet fod el.lig. Så det afhænger af, hvad formålet/indholdet med forummet er, hvor det bør placeres også sat i perspektiv af, at jeg har en formodning om, at personfølsomme helbredsmæssige ting som regel placeres i enten 1000+ eller 2000+ alligevel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ideen er fin - men jeg vil naturligvis være ked af hvis jeg ikke kan poste indlæg om helbred mere...

Samme herfra...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×