Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
HelleP

Så er den gal igen Lenka

Recommended Posts

For ikke så lang tid siden, omkring påske blev jeg hægtet af de fortrolige fora på trods af jeg netop havde betalt for sølv medlemskab, nu er det så sket igen, er det et tegn? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg er vist også røget iud i kulden, har ingen mail fået herom. :hmm:

 

Under dit avatar billede, står der at du er betalende medlem.

 

Kan du heller ikke se foraerne som kræver medlemsskab?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Argh, hvordan er det nu helle, havde du betalt per bankoverførsel? For så har jeg vis tikke fået registreret din betaling manuelt, og du røg igen nu da jeg atter kørte listen igennem :doh:

 

Krusedulle, dit medlemskab var udløbet for en uges tid siden :) (jeg skal bare manuelt degradere, før det træder i kraft) - det er vist rigtigt at den automatiske mail der sendes ud ikke virker for alle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nej, det var da mærkeligt ... nu kan jeg godt se din betaling registreret som normalt. Det synes jeg ikke at jeg gjorde i går :hmm: Måske et tegn på at man ikke skal sidde og gøre det kl 1 om natten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Argh, hvordan er det nu helle, havde du betalt per bankoverførsel? For så har jeg vis tikke fået registreret din betaling manuelt, og du røg igen nu da jeg atter kørte listen igennem :doh:

 

Krusedulle, dit medlemskab var udløbet for en uges tid siden :) (jeg skal bare manuelt degradere, før det træder i kraft) - det er vist rigtigt at den automatiske mail der sendes ud ikke virker for alle.

 

 

Det er også helt ok, plejer bare at få mail derfor jeg undrede mig :)

Ok, det kan jeg godt forstå så! Troede egentlig også at den enten virkede eller ikke virkede for bestemte mails.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så virker det igen, tak.

Jeg betaler altis med kort, det der med bankoverførsel er for besværligt for jeg magelige individ :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×