Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Dykker

Kunne vi evt. få "destinationer" som subforum?

Recommended Posts

Hvert år, når ferieplanlægningen skal igang, kommer der tråde med "hvor skal vi rejse hen" mv.

 

Netop hjemkommet fra Malta har jeg lyst til at skrive en lille anmeldelse af stedet vi var samt destinationen. Hvis andre gør det samme, når de har været ude og rejse (hvis de har lyst til at lave en ferieberetning) kan der jo med tiden være et glimrende grundlag at søge info om rejsemål. Hvis jeg fx opretter en Malta-beskrivelse, så kan andre, der har været i Malta også skrive i tråden, så det kan være samlet infomateriale (og et sted man kan svælge i andres ferieoplevelser).

 

Hvis ikke det giver mening, så uddyber jeg gerne :sød:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvert år, når ferieplanlægningen skal igang, kommer der tråde med "hvor skal vi rejse hen" mv.

 

Netop hjemkommet fra Malta har jeg lyst til at skrive en lille anmeldelse af stedet vi var samt destinationen. Hvis andre gør det samme, når de har været ude og rejse (hvis de har lyst til at lave en ferieberetning) kan der jo med tiden være et glimrende grundlag at søge info om rejsemål. Hvis jeg fx opretter en Malta-beskrivelse, så kan andre, der har været i Malta også skrive i tråden, så det kan være samlet infomateriale (og et sted man kan svælge i andres ferieoplevelser).

 

Hvis ikke det giver mening, så uddyber jeg gerne :sød:

God ide - den kunne ligge som et subforum til højtider og ferier :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Synes jeg da egentlig umiddelbart er en glimrende idé :thumbsup:

 

Skal lige overveje yderligere senere, men kan sagtens tænkes at jeg opretter subfora her for overskuelighedens skyld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

God ide :thumbsup:

 

Får ofte lyst til at lave en ferie-tråd, men opgiver ofte fordi jeg tænker den drukner i alt det andet, men det ville nok hjælpe hvis der var er fora til den slags :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×