Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Katjamo

Er det mig der har fede fingre?

Recommended Posts

Nu er det sket fem gange siden i går aftes, at jeg har lagt et indlæg i en anden tråd, end den var beregnet. Alle fem gange er det sket på min iPhone, det plejer jeg ikke at gøre.

 

Er det mig, der har fede fingre og er for syg til at surfe, eller er der andre, der har problemer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det sker nogle gange her at jeg er ved at skrive i en forkert tråd, hvis jeg har qoutet i den tråd jeg skrev i før, så ender jeg i den qoute igen når jeg vil skrive i en andre tråd. Det er fra den bærbare :hmm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det sker ikke for mig, men jeg kommer til at ramme profiler i stedet for last post ... :doh:

Åh, det er så irriterende. Værst er det dog at ramme Mark all forums as read and return to index :beaten:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, må være fordi du har fede dukkefingre! :ae: Jeg laver personligt aldrig fejl af nogen art :violin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:nej: det har jeg endnu ikke oplevet - men jeg har tit trykket forkert :ønskermigenipad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det sker ikke for mig, men jeg kommer til at ramme profiler i stedet for last post ... :doh:

Åh, det er så irriterende. Værst er det dog at ramme Mark all forums as read and return to index :beaten:

Oh yeah :moon:

Share this post


Link to post
Share on other sites

At dømme efter forskelligheden af fejlene, så er det vist bare mig (og andre) der har fede fingre :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kommer af og til, til at gå ind i en forkert tråd, men jeg opdager det da altid, inden jeg poster noget :læsertråden:

Eller er det mig der ikke forstår hvad det er du kommer til?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kommer af og til, til at gå ind i en forkert tråd, men jeg opdager det da altid, inden jeg poster noget :læsertråden:

Eller er det mig der ikke forstår hvad det er du kommer til?

 

Altså jeg er overbevist om at jeg læser i en tråd, klikker svar, og så ender svaret i en anden. :huh:

 

Men forklaringen er muligvis en anden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×