Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Guest -Nisse-

Må nisser kun skrive i det helt åbne fora

Recommended Posts

Guest -Nisse-

Som registreret nisse (njaja, jeg ved godt at jeg er anonym nu, men jeg har en nisseprofil) vil jeg gerne skrive et indlæg i et forum, som kun er for registrerede medlemmer, men stadig åbent for ikke betalende.

 

Men det må jeg ikke :wah:

 

Hvorfor?

 

Hvad nu hvis jeg skriver til Lenka hvem jeg i virkeligheden er og hvilken nisseprofil jeg gerne vil bruge, kan det så lade sig gøre? :julesmuk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Syntes egentlig nisser skal blive i åbent, da det er der legen foregår og ikke alle gider legen og derfor har valgt nisseforum fra. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fordi fora for registrerede medlemmer er for registrerede medlemmer med +1 indlæg :ævbæv: (som gerne ses bliver brugt på en præsentation - præsentationsforummet er som det eneste forum et man kan skrive i som registreret medlem uden indlæg, foruden alle de åbne).

 

Men - som mustin siger, så hører nisselegen til i nisseforum, for mange ikke-nissede fravælger specifikt nisseoforummet for at slippe for nisselegen, og så er det ikke så godt hvis den flyder udover kanterne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan man ikke næste år lave nisseforum et sted, hvor man kan sætte billeder ind? :-D Det har man da kunne tidligere :sød:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan man ikke næste år lave nisseforum et sted, hvor man kan sætte billeder ind? :-D Det har man da kunne tidligere :sød:

Du kan godt sætte billeder ind i nisseforummet! (der var en tråd her om hjemmesiden der gjorde mig opmærksom på at man ikke kunne, og det skulle så efterfølgende være blevet rettet i hvert fald?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×