Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Derfor skal man ikke lave hasteløsninger:

Recommended Posts

Guest Sneneger
Jeg har indsat tabt data tilbage for i hvert fald sneneger og bassemor indtil videre og forsøgt at linke brugernavn/id til jeres indlæg og tråde ... men stadig i gang med at finpudse og der kan stadig være huller, bl.a. kan jeg ikke få linket til profil til at virke, samt at få vist listen med tråde og indlæg for brugernavnet, men håber lidt på at login i det mindste er mulig nu XXX ... arbejder stadig på sagen fortsat.

Jeg kan ikke logge ind :nej:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har indsat tabt data tilbage for i hvert fald sneneger og bassemor indtil videre og forsøgt at linke brugernavn/id til jeres indlæg og tråde ... men stadig i gang med at finpudse og der kan stadig være huller, bl.a. kan jeg ikke få linket til profil til at virke, samt at få vist listen med tråde og indlæg for brugernavnet, men håber lidt på at login i det mindste er mulig nu XXX ... arbejder stadig på sagen fortsat.

Jeg kan ikke logge ind :nej:

Mærkeligt - du var på tidligere i dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sneneger
Jeg har indsat tabt data tilbage for i hvert fald sneneger og bassemor indtil videre og forsøgt at linke brugernavn/id til jeres indlæg og tråde ... men stadig i gang med at finpudse og der kan stadig være huller, bl.a. kan jeg ikke få linket til profil til at virke, samt at få vist listen med tråde og indlæg for brugernavnet, men håber lidt på at login i det mindste er mulig nu XXX ... arbejder stadig på sagen fortsat.

Jeg kan ikke logge ind :nej:

Mærkeligt - du var på tidligere i dag.

Øh nej, det var jeg ikke :blink: Håber da ikke der er andre, der kan gå ind i mit navn :shit:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siger den det samme som før? Hvad sker der hvis du requester nyt password under glemt password? Kan nemlig forestille mig at password kunne tænkes ikke at blive overført rigtigt, da det er krypteret i databasen. Men som sagt har jeg stadig nogle issues med de reetablerede brugerprofiler, så det kunne også være andet. Arbejder på det.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sneneger
Siger den det samme som før? Hvad sker der hvis du requester nyt password under glemt password? Kan nemlig forestille mig at password kunne tænkes ikke at blive overført rigtigt, da det er krypteret i databasen. Men som sagt har jeg stadig nogle issues med de reetablerede brugerprofiler, så det kunne også være andet. Arbejder på det.

Nu har jeg prøvet at requeste et nyt password, men det virker stadig ikke :hmm: Jeg har kopieret det nye password, så der kan ikke være tastefejl i det og alligevel får jeg en besked om, at det er et forkert password :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sneneger

Jeg får denne besked uanset hvilket password jeg forsøger at anvende.

 

Attention!

 

You must already have registered for an account before you can log in.

If you do not have an account, you may register by clicking the 'register' link near the top of the screen

 

I've forgotten my password! Click here!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sneneger

Jeg må i seng, har en lang dag i morgen. Jeg kigger nok først forbi igen i morgen aften, så ingen stress Lenka :knus:

 

:godnat:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt se at den er gal med brugerprofilen når jeg selv forsøger at ændre dit password midlertidigt ... det må være en dum lille ting et eller andet sted, jeg kan ikke gennemskue det lige nu ... oplysningerne er der, måske noget med rettigheder der lige skal ændres et sted. Men det skal nok lykkes.

 

Tak :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sneneger
Jeg kan godt se at den er gal med brugerprofilen når jeg selv forsøger at ændre dit password midlertidigt ... det må være en dum lille ting et eller andet sted, jeg kan ikke gennemskue det lige nu ... oplysningerne er der, måske noget med rettigheder der lige skal ændres et sted. Men det skal nok lykkes.

 

Tak :knus:

Oprettede lige en lille ekstra profil in case, at den anden ikke kommer til at virke. Men egentlig får jeg vel ikke brug for den, så måske kan du bare ignorere at godkende mailen :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er kommet lidt videre nu, i hvert fald kan jeg klikke ind på profilerne (/bassemor og sneneger) og se billeder, indlæg osv ... prøv at se om I kan logge på nu :beder:

 

Og hvis I kan, så må I gerne lige teste om I har det I havde før og adgang til fora osv. Ellers må jeg kigge mere i backup'en :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er inde :phew: :fjolledans:

 

Jeg troede dog at jeg havde lidt over 8000 indlæg, men måske husker jeg forkert :unsure: Det er i hvert fald dejligt at være med igen :knus:

 

Mit avatar ser ud til at være væk, men er på fra tlf, så ved ikke om det er det for andre også?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg er inde :phew: :fjolledans:

 

Jeg troede dog at jeg havde lidt over 8000 indlæg, men måske husker jeg forkert :unsure: Det er i hvert fald dejligt at være med igen :knus:

 

Mit avatar ser ud til at være væk, men er på fra tlf, så ved ikke om det er det for andre også?

 

 

Din avatar ER væk. Men det vigtigste er at du er tilbage :yiha:

 

 

Den var grim :sveder: Tænk hvis det hele havde været væk :fear:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godt at du er inde :knus:

 

Hm, mærkeligt jeg kan godt se din avatar ... min ikke bassemors :hmm: - nej, refreshede lige og din avatar mangler, jeg så bare en cashed udgave.

 

Det kan godt passe med dine indlæg - retter det lige - antallet af indlæg er jo fra sidste backup! Hvis jeg nu lægger dit daglige gennemsnit til for de dage, så passer det nok i det mindste lidt bedre :P

 

Hvad med PM'er? Adgange til netværk? (husk jeg altid kan hive mere fra backup'en ... men den er dog en måneds tid gammel)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godt at du er inde :knus:

 

Hm, mærkeligt jeg kan godt se din avatar ... min ikke bassemors :hmm: - nej, refreshede lige og din avatar mangler, jeg så bare en cashed udgave.

 

Det kan godt passe med dine indlæg - retter det lige - antallet af indlæg er jo fra sidste backup! Hvis jeg nu lægger dit daglige gennemsnit til for de dage, så passer det nok i det mindste lidt bedre :P

 

Hvad med PM'er? Adgange til netværk? (husk jeg altid kan hive mere fra backup'en ... men den er dog en måneds tid gammel)

Jeg har adgang til mine netværk :thumbsup: Men mine PM'er er væk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:phew:

 

Så har jeg også adgang igen, men jeg kan ikke få lov til at se profiler hverken min egen eller andres, anvende søgefunktion kan jeg heller ikke? :hmm:

 

Det er vel fordi du ikke er betalende

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu kan jeg ikke selv checke under "Højtider" eller hvad forummet nu hedder, men deri kan man læse, at jeg betalte for medlemsskab for at læse Desiree´s feriebeskrivelser.

 

Betalte samme dag som jeg skrev indlægget, så måske en venlig sjæl kan sige mig, hvornår indlægget er skrevet? :)

Jeg mener bestemt ikke, at jeg blev betalende medlem allerede medio december - ergo burde jeg fortsat være sølvmedlem.

Der er jo flere tråde fra hendes hånd, men den sidste hun har lavet er den 10. feb :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu kan jeg ikke selv checke under "Højtider" eller hvad forummet nu hedder, men deri kan man læse, at jeg betalte for medlemsskab for at læse Desiree´s feriebeskrivelser.

 

Betalte samme dag som jeg skrev indlægget, så måske en venlig sjæl kan sige mig, hvornår indlægget er skrevet? :)

Jeg mener bestemt ikke, at jeg blev betalende medlem allerede medio december - ergo burde jeg fortsat være sølvmedlem.

Hun har en række ferietråde, men kan ikke umiddelbart finde dig i nogen af dem :hmm: Kan du huske hvad den handlede om, den du skrev i?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu kan jeg ikke selv checke under "Højtider" eller hvad forummet nu hedder, men deri kan man læse, at jeg betalte for medlemsskab for at læse Desiree´s feriebeskrivelser.

 

Betalte samme dag som jeg skrev indlægget, så måske en venlig sjæl kan sige mig, hvornår indlægget er skrevet? :)

Jeg mener bestemt ikke, at jeg blev betalende medlem allerede medio december - ergo burde jeg fortsat være sølvmedlem.

Her

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu kan jeg ikke selv checke under "Højtider" eller hvad forummet nu hedder, men deri kan man læse, at jeg betalte for medlemsskab for at læse Desiree´s feriebeskrivelser.

 

Betalte samme dag som jeg skrev indlægget, så måske en venlig sjæl kan sige mig, hvornår indlægget er skrevet? :)

Jeg mener bestemt ikke, at jeg blev betalende medlem allerede medio december - ergo burde jeg fortsat være sølvmedlem.

Her

Og du kan ikke selv læse den fordi den er i et fortrolighedsforum, men den er fra d 30/1 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blowkiss:

 

I er sq skønne! Tak for hjælpen. :kram:

 

 

Imidlertid havde jeg lige et lyst øjeblik og kom efter, at jeg måtte kunne finde en oversigt over betalingspakker under mit kontrolpanel.

Og således kan jeg nu konstatere, at jeg senest har købt sølvmedlemskab den 29. januar og derfor burde være sølvmedlem frem til den 28. april. :ja:

Og det bør Lenka, som det ordentlige menneske hun er, jo lige give dig et par ekstra løbedage på, fordi hun har begået denne brøler :gnæk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry - jeg måtte kravle i seng i går og lukke verden ude. Nu er jeg på igen.

 

Sneneger: jeg arbejder på dine PM'er - indtil videre skulle du have fået overskrifterne af dem ind igen, men indholdet driller stadig fra backup'en - det kommer. (gælder også bassemor)

 

Bassemor: Ja, du har betalt medlemskab, og det er også registreret, så kommer på lige nu med det samme. Medlemsgruppen var bare fra backup'en, som var taget fra før du blev medlem, det er derfor det ikke lige blev overført. Jeg begklager meget.

 

Som skrevet i allerførste indlæg, vil I blive kompenseret med ekstra tids medlemskab pga. denne brøler, som jo stadig ikke er løst.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×