Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
RikkeV

SNEEEEGLLLLLL....

Recommended Posts

Nøj, move snegler.....!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er det den nye tysker der driller?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har heller ikke problemer og er ellers på en enormt dårlig forbindelse :sommerhus: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er det den nye tysker der driller?

Jeg læste det som: Er det den nye tyske diller?

 

:blush:

 

Men den er også sløv her, og vil nogle gange ikke loade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, jeg havde lidt problemer i går aftes selv, mens andre ikke havde og nogle havde - det er spøjst som det er forskelligt.

 

Jeg har ikke undersøgt det nærmere endnu. Hastigheden så umiddelbart god ud på papiret og det samme server-specifikationerne, og software er jo det samme som før, men jeg må kigge lidt nærmere de næste dage på om der er nogle database-queries eller andet der kører langsomt og hvornår det evt. sker.

 

Hos mig var det om aftenen i går. Er det måske mest et aftenproblem, hvor flere er på monstro? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Her er ingen problemer, og har slet ikke haft det (heller ikke tidligere på aftenen hvor jeg også var på, og heller ikke igår).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hm, jeg havde lidt problemer i går aftes selv, mens andre ikke havde og nogle havde - det er spøjst som det er forskelligt.

 

Jeg har ikke undersøgt det nærmere endnu. Hastigheden så umiddelbart god ud på papiret og det samme server-specifikationerne, og software er jo det samme som før, men jeg må kigge lidt nærmere de næste dage på om der er nogle database-queries eller andet der kører langsomt og hvornår det evt. sker.

 

Hos mig var det om aftenen i går. Er det måske mest et aftenproblem, hvor flere er på monstro? :hmm:

Jeg havde så ikke problemer i går aftes :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, det kan også være at det er en engangsting for alle, hvor alle underskrifterne og alt det lige skal loade og cache forfra fra den nye server og for gang man er på for første gang på siden. Bare en hurtig tanke. Det har nemlig kun kørt langsomt for mig den ene aften, og det kunne godt tyde på at det er generelt for alle der skriver her, at det enten har kørt langsomt i går eller i dag.

 

Jeg XXX for at det er det. Jeg har i hvert fald selv ingen problemer i dag, så hvis teorien holder, så skulle jer der har problemer i dag ikke have dem længere i morgen, og dem der havde i går (som mig), har forhåbentlig heller ikke problemet i dag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×