Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Anne HJ

Move er såååå langsom (på min computer)

Recommended Posts

Move har fungeret så forfærdeligt langsomt hos mig de sidste dage. Alt andet kan min computer læse i fornuftigt tempo. Kan jeg gøre noget for at få Move til at fungere hurtigere? Det tager urimeligt lang tid at læse indlæg :øv:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det kører fint her, men jeg har af og til problemer på min ene computer. Der hjælper det at slette cookies og andre temp filer og genstarte computeren.

 

Det er lidt spøjst fordi det altid kun er MoVe der spasser ud, men det er måske fordi det er her jeg bruger mest tid :dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Æv, jeg havde håbet at den slags problemer ville forsvinde med den nye server. Her er jo rigeligt af plads og hastigheden god. Så er det nok ikke det den er gal med.

 

Jeg tænker på om det stadig har noget at gøre med at forumsoftware jo efterhånden er nogle år gammel, og ikke altid kompatibel med de nye browsere. Måske kan det påvirke hastigheden? I den måde javascript bliver udført på, eller hvad ved jeg. Der er jo ofte problemer på andre dele af sitet med IE8+9. Men jeg ved ikke om jer der især har store problemer med move bruger IE? Eller om der er anden forklaring?

 

Uanset hvordan man vender og drejer det, så skal det nok opgraderes så snart jeg har fundet en løsning på især netværkene, men også betalingssystemer der kan følge med. Jeg skal lige være færdig med mit kursus her i slutningen af ugen, så laver jeg en ny (software)opgraderingsundersøgelse- og mangelplan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×