Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Nu er det mig er får en malware advarsel her i chrome

Recommended Posts

Og jeg har også fået den nu.

 

Jeg ved godt, at den sagtens kan dukke op uden at der nødvendigvis er mere i det, men jeg tænkte på, om de billeder folk evt. har i underskrifter rundt om - eller rettere links til nogle sider, som hoster de billeder, kan give noget bøf.

Ja, det kan sagtens være alt hvad man linker til. Og det behøver jo netop ikke at være billederne i sig selv, men kan være at det site man linker til noget fra (og dermed henter) indeholder noget.

 

Men, i den advarsel jeg får, hvis jeg klikker videre på diagnosering, står der at det kommer specifikt fra url123.info - det kan jeg ikek helt finde nogen steder, hverken på webben eller i koden eller på serveren, så ved ikke helt ... google ads er væk.

 

Hov, tjekker også lige databasens indhold.

 

Jeg så det godt det med url123.info og da jeg klikkede videre ind på den stod der både tyske, danske og litauerske sider. De to tyske kunne være noget serverværk :hmm: de ande :dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altså der står også - I visse tilfælde kan tredjepart indsætte skadelig kode på lovlige websteder, hvilket kunne få os til at vise en advarselsmeddelelse.

 

Kunne nogen have hacket sig ind i databasen og gjort det :dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Min er væk nu :jubii:

Samme herfra... og det var frustrerende.

 

Kunne forresten ikke skrive på Morsverdens side på FB... altså skrive ja.. men "nogen" slettede det bagefter. Jeg ville undgå, at spamme din profil...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Min er væk nu :jubii:

Samme herfra... og det var frustrerende.

 

Kunne forresten ikke skrive på Morsverdens side på FB... altså skrive ja.. men "nogen" slettede det bagefter. Jeg ville undgå, at spamme din profil...

Ja, det sagde Trine også, men det er meget mærkeligt, for jeg kunne (og kan) godt se beskederne - jeg har endda kommenteret på din? De står der stadig, men de er som om de bliver samlet i en boks øverst på sitet (der står noget med "recent posts by others on morsverden")

 

Men hos mig ser den også ud til at være væk siden i går her på siden. Men inde på googles værktøjer hvor synes jeg ikke helt den er fjernet endnu, så jeg ser lige an og XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×