Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Idasmor

Hvorfor har jeg pludselig reklamer i højre side

Recommended Posts

Altså der er google ads i siden uden for debatten - det har der altid været, men jeg har fjernet dem på et tidspunkt dengang jeg var i tvivl om hvor en eller anden mystisk virus kom fra. Så de har været væk i et halvt års tid og jeg har slået dem til igen (for et par uger siden).

 

Men der skulle ikke være nogen i siden når man er inde på debat-siderne - det synes jeg lyder meget mystisk, hvis der er :unsure: Det skal der ikke være.

Er det også google ads?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Altså der er google ads i siden uden for debatten - det har der altid været, men jeg har fjernet dem på et tidspunkt dengang jeg var i tvivl om hvor en eller anden mystisk virus kom fra. Så de har været væk i et halvt års tid og jeg har slået dem til igen (for et par uger siden).

 

Men der skulle ikke være nogen i siden når man er inde på debat-siderne - det synes jeg lyder meget mystisk, hvis der er :unsure: Det skal der ikke være.

Er det også google ads?

Ved det faktisk ikke. Det er sådan nogle store helbannere nogen. Lidt a la dem man ser på Facebook etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Altså der er google ads i siden uden for debatten - det har der altid været, men jeg har fjernet dem på et tidspunkt dengang jeg var i tvivl om hvor en eller anden mystisk virus kom fra. Så de har været væk i et halvt års tid og jeg har slået dem til igen (for et par uger siden).

 

Men der skulle ikke være nogen i siden når man er inde på debat-siderne - det synes jeg lyder meget mystisk, hvis der er :unsure: Det skal der ikke være.

Er det også google ads?

Ved det faktisk ikke. Det er sådan nogle store helbannere nogen. Lidt a la dem man ser på Facebook etc.

Kunne være meget fint hvis du eller en anden der kan se dem kunne tage et screenshot - du har dem fx i tråden her eller? Jeg har forsøgt at åbne i forskellige browsere, men ikke fået dem frem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det må være en virus på din pc. Prøv at gennemse installerede programmer og se om der skulle være noget underligt. Eller prøv at lade musen "glide" hen over reklamen og se om den henviser til noget - som så kan googles til at fjernes. Det gjorde jeg med den sidste jeg havde fået, hvor uvilkårlig tekst var understreget og der så kom en reklame frem, når man tjekkede det ud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den reklame havde jeg også på et tidspunkt.

 

Jeg lukkede den på "X'et" og har ikke set den siden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×