Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Nedetid i nat

Recommended Posts

Hosteurope som hoster vores server lavede vedligeholdelse i går fra kl 23 ... det var jeg desværre ikke blevet advaret om (og lykkeligt uvidende da jeg sov på det tidspunkt) ... men det er derfor at move har været nede.

 

Jeg vågnede kl 4 i nat til en besked om at move var nede og i min mail så jeg at vedligholdelsen skulle have været overstået. Der var lige nogle ting der skulle genstartes, men jeg kunne ikke lige få databasen op og køre ... men nu er det endelig oppe igen :phew:

 

Jeg kan i øvrigt se i systemet at der planlagt noget i dag fra kl 17 og til kl 16 i morgen :shock: - skal lige have tjekket op på hvad det egentlig betyder (foruden at stå på tysk er der mærkelige termer i)

 

... og så på moves fødselsdag i dag :flag: ... måske hun bare trængt til lidt offline tid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så er det med at ønske MoVe tillykke :trut: :tillykke: :cheer:

 

 

Tillykke med MoVe :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opdatering: der sker ikke noget kl 17 i aften :phew: - det havde noget at gøre med .de domæner. Ikke noget med os.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Var det derfor, det var nede midt om natten.. omkring midnat?

 

Og tillykke med dagen! :hmm: har Morsverden været artig... kan ikke se solen for skyerne.

 

Har du fået lavet et fødselshoroskop for Move, siden du kender dens fødselstidspunkt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Var det derfor, det var nede midt om natten.. omkring midnat?

 

Og tillykke med dagen! :hmm: har Morsverden været artig... kan ikke se solen for skyerne.

 

Har du fået lavet et fødselshoroskop for Move, siden du kender dens fødselstidspunkt?

En mor ved vel hvornår ens baby kommer til verden :P

 

Ja, det var derfor ... fra kl 23.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×