Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Frede

Netværksfora er da også fortrolige ikk?

Recommended Posts

Der står bare ikke det der fortroligt henover - så blev i tvivl :spudwhat:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, selvfølgelig. Generelt mener jeg slet ikke man fortæller hvad man læser på move medmindre det er googlebart :nix:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det kommer vel an paa netvaerkets funktion og ramme?

 

Hvis du er i tvivl i et forum, synes jeg du skal spoerge, da der mig bekendt ikke er explicitte regler herom :spudwhat:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det var mere om ting kunne googles, fordi jeg har uploaded min synopsis til mundtlig eksamen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det var mere om ting kunne googles, fordi jeg har uploaded min synopsis til mundtlig eksamen.

 

Det kan det ikke :)

 

Jeg har lige prøvet at google lidt... Og pt kan jeg (af gode grunde) slet ikke se netværk overhovedet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg håber ikke jeg har brudt nogen fortrolighed, det er ikke altid jeg husker hvor jeg har hørt hvad :blush:

 

Men så er man velkommen til at sende en PB eller lign. og så skal jeg nok slette det :)

 

Det er altså ikke ok ikke at kunne huske det, når det er skrevet er det ligesom for sent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg håber ikke jeg har brudt nogen fortrolighed, det er ikke altid jeg husker hvor jeg har hørt hvad :blush:

 

Men så er man velkommen til at sende en PB eller lign. og så skal jeg nok slette det :)

 

Det er altså ikke ok ikke at kunne huske det, når det er skrevet er det ligesom for sent.

 

Så er det godt jeg ikke ret tit hentyder til andre mennesker.. Jeg kan ikke gøre for jeg har en dårlig hukommelse..

 

Nej, men det betyde vel ikke vi andre skam risikere at læse om os selv i åbent. Syntes bare du skAl lade bære med at hentyde til andre så :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De er teknisk set 25+ og som udgangspunkt for dem der er medlemmer, da det jo er dem der kan læse. Alle fora er som udgangspunkt "kun" for dem der kan læse i dem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×