Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
SSSigne

Læste/ulæste tråde

Recommended Posts

Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal få forklaret mit problem :hmm:

 

Det handler om den gule firkant ude i venstre side, den der viser at der er indlæg i tråden, jeg ikke har læst. Den virker ikke ordentligt for mig. I dag har jeg fx ikke været på overhovedet, og da jeg så logger på her til aften er alle tråde fra før kl. 14 i eftermiddag uden gule firkanter.

Samme problem opstår når jeg skifter fra at være logget på fra tlf og fra pc. Hvis jeg har været på fra tlf og så går over til pc, så markerer den alle som læste - også selvom jeg overhovedet ikke har væert inde i de pågældende tråde.

 

Er der en eller anden standard opsætnings ting, jeg kan gøre noget ved for at få de gule firkanter tilbage på alle tråde, jeg ikke har været inde i? Eller er det bare noget, jeg må finde mig i? Jeg synes bare ikke, at det har været sådan her altid :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er kun når jeg er inde i 'dagens indlæg' at den viser dem som læste. Hvis jeg går ind i fx. 1000+, så står de med firkant, som de skal :huh: Hvad i alverden skal jeg gøre for at få mine firkanter tilbage på 'dagens indlæg' :???:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er kun når jeg er inde i 'dagens indlæg' at den viser dem som læste. Hvis jeg går ind i fx. 1000+, så står de med firkant, som de skal :huh: Hvad i alverden skal jeg gøre for at få mine firkanter tilbage på 'dagens indlæg' :???:

 

Jeg oplever det samme som dig.

Jeg tror når vi veksler fra mobil til pc så registrerer siden, at vi har været logget på, så når vi går fra det ene medie til det andet, så er vi registreret som vi har været på og derfor læst alle tråde.

 

Mine firkanter fjernes også når jeg trykker "dagens tråde" det er derfor jeg altid bruger "nyeste tråde" eller hvad den nu hedder :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har stadig problemet, også selvom jeg kun bruger pc til at være på fra. Jeg har clearet cache og historik og alt muligt i browseren. Det har ingen effekt, kun glemmer den min login, så jeg skal logge på igen.

 

I dag var jeg på i morges. De gule firkanter var der vist nok som de skulle. Her til aften går jeg så på igen, og alle firkanter fra før 18.35 er væk. Det er som om jeg kl. 18.35 har trykket på noget, der gør at den markerer alle tråde som læst. Men jeg har altså ikke været på 18.35, først nu her kl. 21 var jeg hjemme - og min pc har ikke været tændt siden i morges, så der er altså heller ikke nogen, der kan have været på ved en fejl.

 

Kan jeg gøre noget for at få mine firkanter tilbage???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har lidt det modsatte problem - af og til når jeg klikker på en gul firkant kommer jeg til et indlæg jeg har læst for længe siden. Det kan f.eks. være i en tråd jeg selv har skrevet i og så hopper den gule firkant til et indlæg inden det jeg selv har skrevet. Giver det mening?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har lidt det modsatte problem - af og til når jeg klikker på en gul firkant kommer jeg til et indlæg jeg har læst for længe siden. Det kan f.eks. være i en tråd jeg selv har skrevet i og så hopper den gule firkant til et indlæg inden det jeg selv har skrevet. Giver det mening?

Nej, det giver ikke mening, men jeg forstår godt hvad du mener :lol:

Vores computere har deres helt egne forhold ti lgule firkanter :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lenka, har du nogle forslag til, hvad der gør at mine gule firkanter er forsvundet, og hvordan jeg kan få dem tilbage? :beder:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nej, det sker ikke rigtig hos mig :hmm: - jo, jeg har dog oplevet det enkelte gange, hvis jeg gik direkte ind i en besked eller et indlæg eller et netværk (er ikke helt sikker) inden jeg klikkede på noget andet. Så er det nogle gange sket at den har fjernet de der gule firkanter. Men jeg har simpelt hen ikke gennemskuet hvornår præcis det sker, fordi det sker så sjældent.

 

Hvor ofte sker det hos dig?

 

Jeg har bemærket, at hvis jeg bare klikker direkte på se nye indlæg, så sker det ikke. Men det er det også det du gør, de gange det sker?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nej, det sker ikke rigtig hos mig :hmm: - jo, jeg har dog oplevet det enkelte gange, hvis jeg gik direkte ind i en besked eller et indlæg eller et netværk (er ikke helt sikker) inden jeg klikkede på noget andet. Så er det nogle gange sket at den har fjernet de der gule firkanter. Men jeg har simpelt hen ikke gennemskuet hvornår præcis det sker, fordi det sker så sjældent.

 

Hvor ofte sker det hos dig?

 

Jeg har bemærket, at hvis jeg bare klikker direkte på se nye indlæg, så sker det ikke. Men det er det også det du gør, de gange det sker?

Nej, jeg klikker på Dagens indlæg. For der kan jo sagtens være indlæg som jeg ikke har læst, som jeg gerne vil læse, men som bare ikke har været aktive siden jeg sidst var på.

 

Jeg har heller ikke gennemskuet hvad der gør, at de forsvinder for mig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mine forsvinder hvis jeg skifter mellem pc, ipad og mobil....

Har jeg læst indlæg på min ipad og tjekker på pc, viser den de sidste indlæg fra min pc.

eller omvendt. Der er ikke system i det, men det er imellem alle de skift mellem de 3..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×