Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
beLine

ikon ser forkert ud??

Recommended Posts

Det ved jeg ikke, men sådan ser det også ud her lige nu. Mon ikke det er Lenka, der leger?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det ved jeg ikke, men sådan ser det også ud her lige nu. Mon ikke det er Lenka, der leger?

håber da! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nå, det er da mærkeligt? Jeg lagde et nyt ikon op i morges, så den gule pil blev grøn i stedet for, og det gik problemfrit hos mig ... har været på arbejde, så ikke set at I får fejl før nu :hmm:

 

Gør den også det når I klikker F5?

 

(i øvrigt fik jeg ikke ramt den grønne farve helt rigtigt, så jeg er sikkert ikke færdig med at lege :whistle:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har en blå kasse med et spørgsmålstegn i, her på iPad. :hmm: Så den viser slet ikke det nye tegn. :nej:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nå, det er da mærkeligt? Jeg lagde et nyt ikon op i morges, så den gule pil blev grøn i stedet for, og det gik problemfrit hos mig ... har været på arbejde, så ikke set at I får fejl før nu :hmm:

 

Gør den også det når I klikker F5?

 

(i øvrigt fik jeg ikke ramt den grønne farve helt rigtigt, så jeg er sikkert ikke færdig med at lege :whistle:)

Uanset pc, iPad eller mobil ser det underligt ud... Kan se flere bøvler med det i den anden tråd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg lavet en rettelse i filen og kopieret den igen. Prøv F5 igen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu har jeg lavet en rettelse i filen og kopieret den igen. Prøv F5 igen.

 

Nu er der en fin grøn pil :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×