Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Laurie

udviklingsforummet for morsverden.dk?

Recommended Posts

MoVe Debatforum is currently unavailable

Dette er UDVIKLINGSFORUMMET for morsverden.dk

 

 

Sign Out

 

 

......................

 

Jeg har lige fornyet medlemsskabet... og så er det svært, at komme til Morsverden. Får tit ovennævnte.

 

I min mailbox får jeg også nogle links fra MoVe... som fører til udviklingsforummet, som jeg så ikke kan komme til.

 

:dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hov, det er da ikke så godt - mærkeligt! Hvad hedder det link som du får, hvor der dukker udviklingsforum op? Det skal jeg have rettet. Mit udviklingsforum som jeg for nyligt oprettede for at teste opgraderingen, ligger jo på en et helt andet subdomæne, men det kan være at der er gået lidt :ged: i det, siden du får den op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fx. det her... godt nok fra 2011...Spooky :ghost:. Halloween halløj?

 

Forum: Fortroligt 5000+ indlæg

=====================================

 

-------------------------------------------

Topic: Yahya Hassan ( Anistasia -- Oct 21 2013 10:27 PM)

http://new.morsverden.dk/index.php?showtopic=282716

 

 

Edit: bare redigér i indlægget, hvis jeg har brudt fortroligheden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fx. det her... godt nok fra 2011...Spooky :ghost:. Halloween halløj?

 

Forum: Fortroligt 5000+ indlæg

=====================================

 

-------------------------------------------

Topic: Yahya Hassan ( Anistasia -- Oct 21 2013 10:27 PM)

http://new.morsverden.dk/index.php?showtopic=282716

 

 

Edit: bare redigér i indlægget, hvis jeg har brudt fortroligheden.

 

Ja, der henviser den så også netop til udviklingsforummet - adressen hedder new.morsverden.dk og ikke blot morsverden.dk som det plejer. Det er da mærkeligt at den linker dertil :hmm:

 

Men hvor får du så linket fra? Jeg er interesseret i hele klikprocessen fra du er på det normale forum, til det link dukker op, så jeg forhåbentlig kan finde ud af hvor jeg har gjort et eller andet galt :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fx. det her... godt nok fra 2011...Spooky :ghost:. Halloween halløj?

 

Forum: Fortroligt 5000+ indlæg

=====================================

 

-------------------------------------------

Topic: Yahya Hassan ( Anistasia -- Oct 21 2013 10:27 PM)

http://new.morsverden.dk/index.php?showtopic=282716

 

 

Edit: bare redigér i indlægget, hvis jeg har brudt fortroligheden.

 

Ja, der henviser den så også netop til udviklingsforummet - adressen hedder new.morsverden.dk og ikke blot morsverden.dk som det plejer. Det er da mærkeligt at den linker dertil :hmm:

 

Men hvor får du så linket fra? Jeg er interesseret i hele klikprocessen fra du er på det normale forum, til det link dukker op, så jeg forhåbentlig kan finde ud af hvor jeg har gjort et eller andet galt :hmm:

 

Jeg får det i min mail... altså ligesom jeg får daily digests osv herfra.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har i øvrigt også fået en mail i dag med "Daily topics digest" fra et netværk... som stammer fra 2009? :spook: (altså ikke netværket - jeg ved ikke engang om det findes stadigvæk :hmm: men de indlæg, som den giver et digest af er fra 2009...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg går om ca. 15 min.... vil lige sige, at jeg ikke kan logge på forummet. I hvert fald kommer jeg ikke efter første side (se første indlæg).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åh ... så det er opsætningen på udviklingsforummet der sender e-mails ud ... det havde jeg slet ikke tænkt over ... prøver lige at slå det fra.

 

Men nærkeligt at den sender det ud som digest, for der er ikke andet derinde end den kopi jeg tog for nogle uger siden, og opgraderede. Men nå jo ... måske netop fordi jeg tog en kopi, så kørte alt e-mailen, som om det var nye indlæg, for de var jo "nyoprettede" i den nye database, selvom datostemplet er fra evigheder siden.

 

Men pdas. så burde den i så fald kun lige have gjort det den ene gang og ikke blive ved :hmm: Bliver de der e-mails ved med at komme eller var det nogle der kom en enkelt dag?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Der har ikke været flere.. nu må vi se i morgen....

Så det var i dag de alle sammen kom? :hmm: Måske det er en månedsdigest eller noget?

 

Jeg XXX for at der ikke kommer flere så.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×