Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
susle

Kan man lægge et videoklip ind

Recommended Posts

Det mener jeg ikke man kan.

 

Men du kan jo lægge det på youtube og linke til det :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det mener jeg ikke man kan.

 

Men du kan jo lægge det på youtube og linke til det :-D

Ja, jeg mener heller ikke at man kan, men prøv at uploade som en fil, og se om den tillader den filtype. Jeg tror det ikke, men er ikke sikker (der er også en begrænsning på hvor meget en fil der uploades må fylde - 40MB, er det vist).

Share this post


Link to post
Share on other sites
I forlængelse af det om at lægge video ind - kan man lægge en gif ind i et indlæg? XXX Altså ikke som link.

Ja, det er da bare at uploade nedenunder skrivefeltet her, det plejer da ikke at være noget problem? Så er det vedhæftet og hvis du vil lægge det et bestemt sted i indlægget, så klikker du på administrer vedhæftninger og finder billedet i rullemenuen og klikker +. Burde virke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I forlængelse af det om at lægge video ind - kan man lægge en gif ind i et indlæg? XXX Altså ikke som link.

Ja, det er da bare at uploade nedenunder skrivefeltet her, det plejer da ikke at være noget problem? Så er det vedhæftet og hvis du vil lægge det et bestemt sted i indlægget, så klikker du på administrer vedhæftninger og finder billedet i rullemenuen og klikker +. Burde virke.

Tusind tak. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×