Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
beLine

Jeg får ikke mails mere?

Recommended Posts

Det er åbenbart ikke alle der modtager mails herindefra ... er det da lige sket at du ikke får det mere, eller har du bare lige opdaget det?

 

Personligt får jeg nemlig heller ikke selv mails (ved PM fx), men jeg ved at andre stadig får. Tjek en tidligere tråd herinde fra for nyligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alle mails jeg går fra move fx om pm og betaling ryger i mit spamfilter

mine ryger aldrig i spam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er åbenbart ikke alle der modtager mails herindefra ... er det da lige sket at du ikke får det mere, eller har du bare lige opdaget det?

 

Personligt får jeg nemlig heller ikke selv mails (ved PM fx), men jeg ved at andre stadig får. Tjek en tidligere tråd herinde fra for nyligt.

Jeg har altid modtaget. Både ved nye beskeder, PB og nyt medlemsskab.

Først den anden dag stoppede de.

Meget mærkeligt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er åbenbart ikke alle der modtager mails herindefra ... er det da lige sket at du ikke får det mere, eller har du bare lige opdaget det?

 

Personligt får jeg nemlig heller ikke selv mails (ved PM fx), men jeg ved at andre stadig får. Tjek en tidligere tråd herinde fra for nyligt.

Jeg har altid modtaget. Både ved nye beskeder, PB og nyt medlemsskab.

Først den anden dag stoppede de.

Meget mærkeligt...

 

Jeg fik hellere ikke mail forleden da mit medlemskab udløb, det havde jeg en tråd om :)

Ved ikke om jeg får ved udløb.. der er jeg ikke endnu

Men får ikke ved nye indlæg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu modtager jeg igen ikke mail ved nyt indlæg.

Nok 4 dage siden sidst..

Gad vide hvad der sker? :hmm:

Det er kun de to gange her. Altså da jeg startede tråden og så inden for denne uge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at der længe har været problemer for en del (bl.a. mig), fordi der er noget med at mailserver på min server ikke er sat helt rigtigt op med en rigtig mailadresse der hedder noget med morsverden.dk (frem for min egen med eget domæne), men jeg har så bare ikke helt fået det til at virke :blush: ... jeg ved dog ikke helt hvorfor det har virket for dig før og så pludselig ikke nu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Næh det er underligt.

Jeg har kun haft problemer de sidste måneder. Før det var der aldrig noget.

Æv.. Husker jo move, men ofte kan et svar gå i glemmebogen, når man logger ind næste gang og der er mange indlæg.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×