Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Naja

Nu forsvandt dit indlæg "kan man svare"

Recommended Posts

Jeg kan i hvert fald ikke finde det. Jeg kan heller ikke rigtigt se under hvilke topic du har postet dine indlæg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ... hos mig var det fordi jeg var kommet til at sætte kryds i "nyheder på siden" der ude i siden på dette screenshot. Så blev der kun vist nye indlæg fra dette forum og ingen andre. Screen Shot 2018-08-03 at 10.09.18.png

Du burde godt kunne se i oversigten, hvilket forum indlægget stammer fra. I selve tråden kan man vist kun se det, hvis man læser tråden fra forumoversigten, hvor fora er med. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det virker som om at det forsvinder når man har svaret. Man kan finde det hvis man går det tilbage til home. Mener jeg at det var at jeg gjorde. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Mb1 said:

Det virker som om at det forsvinder når man har svaret. Man kan finde det hvis man går det tilbage til home. Mener jeg at det var at jeg gjorde. 

Ja, hvis du bruger "Unread content", så er det nok sådan.

Hvis man går til home og bruger den dynamiske visning (en af de tre knapper ved start new topic), hvor man ser alle trådene, så vil man kunne se alle indlæggene (alså trådene) i "se nye indlæg"-rækkefølge (medmindre man har fravalgt det fora ude i siden ved en fejl). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×