Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Jeg fandt stedet hvor jeg ku trykke på upload profilfoto, men på min mobil, ikke på IPad, som jeg ellers bruger. 

Mærkeligt at jeg ik ka finde det på IPad.

Men når jeg så uploader det jeg vil bruge så ændres det ikke. Jeg tror det kan være billedetypen? Sådan noget har jeg ikke forstand på.

nogen der kan hjælpe? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu fandt jeg det så osse på IPad, jeg sku bare trykke mere direkte på billedeikonet og ikke bare på profilbilledet, som jeg har gjort hidtil. Men ændre det kan jeg ikke. Ihvertfald ikke med det billede jeg vil bruge, 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu lykkedes det via photobuket, måtte lægge billedet der og iploade via link derfra. Men der er så et stort photobuket reklametekst på. Så jeg vil hellere bruge det jeg har liggende selv. Mon nogen kan hjælp med dette?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Når man uploader et billede, skal det være max 500 Kb. Måske det er det der går galt? Det skal måske lige skæres til og formindskes i opløsning. De billeder man tager med telefonen nu om dage er kæmpestore. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Lenka said:

:thumbsup: Dejligt billede! :knus: 

bestemt!!! synes at folk er modige, når de sætter eget billede... men det er dejligt. Dejlige MoVinder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Laurie said:

bestemt!!! synes at folk er modige, når de sætter eget billede... men det er dejligt. Dejlige MoVinder.

Hvorfor?

nu har jeg læst tilbage og tjekket mine indlæg fra gammel tid, for at få et hint om, hvorfor du mente jeg hed Pelargonie med e og ikke æ.

der kan jeg se at jeg fik at vide at jeg burde præsentere mig og sætte foto på, og at du mente jeg hed Lisa..

det håber jeg da du har opdaget at jeg ikke gør.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Pælargonie said:

Hvorfor?

nu har jeg læst tilbage og tjekket mine indlæg fra gammel tid, for at få et hint om, hvorfor du mente jeg hed Pelargonie med e og ikke æ.

der kan jeg se at jeg fik at vide at jeg burde præsentere mig og sætte foto på, og at du mente jeg hed Lisa..

det håber jeg da du har opdaget at jeg ikke gør.

 

helt fint, Pælargonie...

Det med Lisa, det er ikke mig.  -men det er dejligt, at lære dig at kende!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay Lauridsen 

8 hours ago, Laurie said:

helt fint, Pælargonie...

Det med Lisa, det er ikke mig.  -men det er dejligt, at lære dig at kende!

Ok🙂

jeg skimmede osse bare lige tilbage og nærlæste ikke.

i lige måde.

jeg ved ikke om jeg beholder mit foto, men nu har i set hvordan jeg ser ud. 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Pælargonie said:

Okay Lauridsen 

Ok🙂

jeg skimmede osse bare lige tilbage og nærlæste ikke.

i lige måde.

jeg ved ikke om jeg beholder mit foto, men nu har i set hvordan jeg ser ud. 🙂

Jeg synes, det er rart med et billede - men for mig er det virkelig også  et stort skridt at sætte et billede af mig selv om.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×