Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Idasmor

Hvorfor ser jeg kun de allernyeste indlæg?

Recommended Posts

Jeg er meget ofte på move men alligevel går jeg glip af rigtig mange indlæg. jeg bruger altid den der hedder se nye indlæg - ikonet med et papir med et bukket hjørne - men der er tit ikke meget nyt og hvis jeg trykker på den der hedder “vis mere aktivitet” kommer der ikke noget :huh: Senere kan jeg så tilfældigt falde over en masse indlæg som jeg ikke har set før. what to do?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft lidt samme oplevelse.

Men prøv de 3 linjer i øverste højre hjørne og Forum, så får du disse muligheder.

Screenshot_20190402-211235_Chrome.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har tit oplevet på telefonen, at den ikke husker min tidsindstilling, også skal jeg ændre den, så jeg får vist 1-2 dage bagud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvad den er sat til, den default visning af nye indlæg man har (som bliver vist i hjørnet på pc'en og som bliver vist som en papirsnote på telefonen), men jeg har personligt sat min til "Dagens indlæg". Jeg er oftest på mindst en gang om dagen, så derfor passer dagens indlæg meget godt til mig og alle indlæg fra hele dagen bliver vist, uanset om jeg logger på flere gange. Måske er det bedre end "nye indlæg"? Disse nulstilles vist efter hvert besøg herinde.

Man kan selv ændre sin default visning. Hvis du klikker ind på Aktivitet i hjørnet (på mobilen er det i de tre vandrette streger og så aktivitet nederst), og så "Mine Aktivitetsstrømme", så kan du vælge mellem forskellige slags. Ulæst indhold, Se nye indlæg, Dagens indlæg ... og flere. Vælger du en af dem, som ikke er din default visning, vil det der "hak" ved siden af overskriften på de nye indlæg, som er grønt i screenshottet, være hvidt. Du kan klikke på det for at sætte det til default (så bliver det grønt). Så er det den knap der kommer op som standard til visning af nyt på siden. Du kan også altid vælge mellem de andre under aktivitetsstrømme.

 

488892472_Screenshot2019-04-03at07_10_30.thumb.png.04ba023cf5495ba040b64d732bc17edf.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger hjem-knappen i stedet for papiret med bukket hjørne og så papiret yderst til højre. På den måde ser jeg de indlæg med seneste aktivitet først i stedet for blot nye indlæg. 

20190403_074547.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, sneneger said:

Jeg bruger hjem-knappen i stedet for papiret med bukket hjørne og så papiret yderst til højre. På den måde ser jeg de indlæg med seneste aktivitet først i stedet for blot nye indlæg. 

20190403_074547.jpg

Den bruger jeg også.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes osse jeg har bøvlet lidt med deg...

Men bruger osse IPad, der trykke jeg på ‘se nye indlæg’ oppe i højre hjørne. Man må da gå ud fra at det er nyt siden sidste besøg? Men det har jeg erfaret, at det ikke altid er, nogle gange åbner man flere sider fremme i en tråd, i forhold til hvad der sidst er blevet skrevet...🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×