Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Charlotte_R

Hvordan blokerer man en bruger? - og kan man ikke gøre noget så indlæg forsvinder fra feed?

Recommended Posts

Denne MatMola vil virkelig gerne være bruger, og har atter oprettet sig og skrevet sine 15 indlæg ... så nu har jeg kigget mere på funktionaliteterne her og benyttet mig af både "Flag as spammer", som gør at bruger ikke kan poste mere, og samtidig bannet bruger og IP-adresse, frem for at slette bruger. Lad os håbe at det hjælper xxx 

  • Like 10
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Pælargonie said:

Så godt i morges, at der var side op og side ned med indlæg🙄

hvad får man ud af det? 

Hvis de spreder sig nok på diverse fora, skal skal der nok være en lille mængde % der klikker eller får købt eller registreret sig eller hvad deres produkt nu er. Det gælder bare om at sprede sig nok, så bliver den ene % eller hvor stor en andel der er jo pludselig til noget. Hvis ikke det virkede i et eller andet omfang, ville de jo ikke gøre det i længden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke at du har nået at skrive beskeden, for jeg har lige fjernet dem :P 

Jeg har lige opdaget at man kan sætte noget mere "spamtest" på ved oprettelse, så nu har jeg sat et "jeg er ikke en robot" krydstjek på, og fortsætter det, fordi det er manuelle spammere, så sætter jeg også det irriterende puslespil, som man skal løse på, ved oprettelse.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26.8.2019 at 2:31 PM, Maia said:

 

 

22 minutes ago, Mooar said:

Kunne vi få et par moderatorer mere, måske, til de åbne fora, så kan vi hjælpes med at luge ud i de klaphatte? 

Jeg melder mig gerne. ☺️

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 
 
 
14 minutes ago, Mys mor said:

Kunne vi få et par moderatorer mere, måske, til de åbne fora, så kan vi hjælpes med at luge ud i de klaphatte? 

Jeg melder mig gerne. ☺️

Jeg "flagger" dem som spammer, hvilket betyder at brugernavnet ikke længere kan benyttes til at skrive fra og alle skrevne indlæg + statusopdates og andet indhold bliver skjult. Men jeg er ikke sikker på om man kan gøre det som moderator, eller om man skal være admin :hmm: 

Men det er OK - det er bare logge ud og ind og et par klik, når jeg først ser det og jeg er jo på dagligt. 

Men jeg vil have det (og dig) i tankerne om det kan gøres smartere, når jeg i løbet af de kommende uger snart kigger mere grundigt på move i det hele taget :knus: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/28/2019 at 7:04 PM, Mys mor said:

 

Kunne vi få et par moderatorer mere, måske, til de åbne fora, så kan vi hjælpes med at luge ud i de klaphatte? 

Jeg melder mig gerne. ☺️

Fin idé. Jeg melder mig også gerne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Frejsen said:

Sikke en invasion, der er lige nu i de åbne fora og i statusopdateringer

Så kan jeg bedre forstå at min mobil bliver ved med at foreslå "oversæt fra russisk" :grrr:

@Lenka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har slettet dem nu. Plejer at gøre der om morgenen jo, og i dag var jeg også vågen kl 6:30 efter 3 timers søvn, men uret viste bare 00:30 og så har jeg pænt ligget og drejetr mig de næste 4-5 timer. Er godt nok træt nu :gaber: men nu er det jo næsten morgen her. Har ikke net på computer endu, for fik ikke skrevet koden ned i går, men håber ikke at der var mere end den ene sædvanlige spammed med 15 indlæg (ved ikke hvrofror de altid skriver 15) og lidt I status. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Lenka said:

Jeg har slettet dem nu. Plejer at gøre der om morgenen jo, og i dag var jeg også vågen kl 6:30 efter 3 timers søvn, men uret viste bare 00:30 og så har jeg pænt ligget og drejetr mig de næste 4-5 timer. Er godt nok træt nu :gaber: men nu er det jo næsten morgen her. Har ikke net på computer endu, for fik ikke skrevet koden ned i går, men håber ikke at der var mere end den ene sædvanlige spammed med 15 indlæg (ved ikke hvrofror de altid skriver 15) og lidt I status. 

Vi skal nok overleve, Lenka ;). Forventede ikke, at du ville springe på tasterne og slette. Håber, du bliver mere udhvilet i morgen. :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Laurie said:

Vi skal nok overleve, Lenka ;). Forventede ikke, at du ville springe på tasterne og slette. Håber, du bliver mere udhvilet i morgen. :knus:

Nej nej, jeg mente det heller ikke på "hvor er det synd for mig" måden, jeg vil gerne slette tingene, det var mere en træt kort opdatering som så havnede her. Men vi hygger og jeg glæder mig til at blive udhvilet engang efter i nat (den er kun 17:42 her).

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Lenka said:

Nej nej, jeg mente det heller ikke på "hvor er det synd for mig" måden, jeg vil gerne slette tingene, det var mere en træt kort opdatering som så havnede her. Men vi hygger og jeg glæder mig til at blive udhvilet engang efter i nat (den er kun 17:42 her).

glæder mig/os, til at læse om dine oplevelser!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×