Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Pælargonie

Efter iOS 13 opdatering

Recommended Posts

Jeg synes ikke,  jeg kan kopiere en tekst fra nettet, og derefter indsætte den her på siden, efter at jeg har opdateret min tlf.

altså jeg kan ikke indsætte. Når jeg trykker indsæt så sker der ik en skid.

kan i andre iPhone brugere gøre det efter opdateringen ? 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, vibber said:

Jeg har ikke hentet rev.13 så jeg ved ikke om det er et generelt problem. 

Har du googlet lidt på det? 

Ja, kan ikke lige finde  noget. Men har ikke problemer andre steder end her. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den næste opdatering der er her til move vil nok kræve at jeg opdaterer hele serveren og så er der lige så meget der kan gå galt :hmm: Jeg skal i øvrigt betale for fornyelse af forumsoftware for at kunne gøre det. Måske er det dog nok en god ide uanset, for jeg har oplevet andre meget irriterende problemer (når jeg quoter og redigerer i indlægget, så går det galt og jeg kan ikke redigere efterfølgende).

Det skal jo nok ske på et tidspunkt, men kan ikke lige sige hvornår, da mine prioriteter fylder andre steder end move pt. Havde håbet på i løbet af efteråret (og håber stadig - men det er ikke så nær en fremtid at jeg kan sætte en tid på). 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Lenka said:

Den næste opdatering der er her til move vil nok kræve at jeg opdaterer hele serveren og så er der lige så meget der kan gå galt :hmm: Jeg skal i øvrigt betale for fornyelse af forumsoftware for at kunne gøre det. Måske er det dog nok en god ide uanset, for jeg har oplevet andre meget irriterende problemer (når jeg quoter og redigerer i indlægget, så går det galt og jeg kan ikke redigere efterfølgende).

Det skal jo nok ske på et tidspunkt, men kan ikke lige sige hvornår, da mine prioriteter fylder andre steder end move pt. Havde håbet på i løbet af efteråret (og håber stadig - men det er ikke så nær en fremtid at jeg kan sætte en tid på). 

Men tænker du ikke, at det kan være derfor, jeg ikke kan indsætte fra min mobil mere? Det har jeg snildt kunnet før og kan som skrevet også gøre det på andre fora. Men pludselig ikke her efter jeg har opdateret mobilen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, krusedulle said:

Mangler der penge i kassen ? :)

Ja, jeg ville opdatere i donationstråden når jeg kom hjem. Fra oktober mangler der penge til server, ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men @Lenka - tænker du at det er derfor jeg ikke kan indsætte? Altså at denne side mangler en opdatering. Jeg kan sagtens alle andre steder. Men ikke her. 
Jeg kan osse fra min iPad som ikke er opdateret endnu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Ziggemor said:

Vores IT afdeling har i dag meldt ud at vi IKKE må opdatere vores Arbejdestelefoner.

Det er jo nok fordi de ikke er klar til opdateringen endnu. Sådan er det nogle gange. 

vi har opdateret vores og de fingerer fint. Der kommer en opdatering til iPad i morgen.

den venter jeg så lige med pga at jeg ik kan indsætte fra mobil efter opdateringen. Det er ikke opdateringens skyld, det er siden her, der ikke er opdateret og dermed fungerer sammen med den nye. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Pælargonie said:

Det er jo nok fordi de ikke er klar til opdateringen endnu. Sådan er det nogle gange. 

vi har opdateret vores og de fingerer fint. Der kommer en opdatering til iPad i morgen.

den venter jeg så lige med pga at jeg ik kan indsætte fra mobil efter opdateringen. Det er ikke opdateringens skyld, det er siden her, der ikke er opdateret og dermed fungerer sammen med den nye. 

Det er nu typisk når tests finder sikkerhedshuller.

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Ziggemor said:

Det er nu typisk når tests finder sikkerhedshuller.

Jeg synes nu ofte firmaer advarer inden, de skal lige ha styr på om der er bugs. Det er der jo nogle gange, men de rettes hurtigt.

og på mit job har vores lønapp osse nogle gange haltet vildt bagefter de opdateringer, så det ikke har fungeret i starten. Hvor vi så har fået at vide at vi skal vente med at opdatere og bibeholde den gamle version til de er klar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Pælargonie said:

Men @Lenka - tænker du at det er derfor jeg ikke kan indsætte? Altså at denne side mangler en opdatering. Jeg kan sagtens alle andre steder. Men ikke her. 
Jeg kan osse fra min iPad som ikke er opdateret endnu. 

Hvis det eneste sted (i den nye opdaterde telefon), der er problemer, så kan det jo være ret sandsynligt at der er et mismatch. Men hvad der præcis er problemet, det kan jeg ikke rigtig sige, om det er her på forummet eller det nye software - noget passer i hvert fald ikke sammen. Jeg kan ikke engang sige om det vil hjælpe at opgradere her? Jeg ved at dette forum trods alt kører med nyere software end så mange andre, så det er ikke fordi det er en oldgammel version (det var det sidste år inden opgraderingen :lol:), men derfor kan der jo sagtens opleves problemer nu, fordi det trods heller ikke er helt frisk længere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ziggemor said:

Vores IT afdeling har i dag meldt ud at vi IKKE må opdatere vores Arbejdestelefoner.

Den besked har vi ikke fået i den anden del af biksen. Jeg er nu altid bagud med de opdateringer aå jeg tænker jeg venter

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Désirée said:

Den besked har vi ikke fået i den anden del af biksen. Jeg er nu altid bagud med de opdateringer aå jeg tænker jeg venter

Præcis, vi har jo netop fået at vide, at vi ikke skal vente på besked med "GO", førend vi opdaterer telefonerne. Nå, men jeg har opdateret, i sidste uge, om det er så er den samme opdatering, som der tales om i denne tråd :dunno:  (og ejer jo ikke en iPhone privat, så er ikke stødt på problemet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der er kommet en ny opdatering med rettelser og nu kan jeg indsætte, men synes ikke helt det rammer, når jeg indsætter. Der er osse kommet opdatering til IPad og den opdaterer jeg nu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×