Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Admin

Oprettet et chattråds-forum

Recommended Posts

Efter ønske har jeg oprettet et forum chatforum 25+, det ligger lige nedenunder det almindelige 25+ forum. Chattrådsforum er til hygge-chit-chat, små korte hverdagsindlæg. I dette forum tæller indlægstælleren ikke, da pointen med tråde i forummet, er at den skal fungere som en her og nu chat-funktion. Det kan også være til kommentatorspor til udsendelser og den slags. 

Jeg har flyttet en enkelt tråd derind. Der opfordres til at bruge dette forum til korte, "overfladiske" hverdags snik snak og gerne oprette sin egen tråd med dybere emner i andet forum, hvis man har behov for det.

 

  • Like 8
  • Love 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vil tilføje at det ikke er ensbetydende med at man så ikke må "chit chatte" andre steder (inden det spørgsmål kommer op). Små chit chats i separate tråde er OGSÅ hvad der gør at man med tiden lærer hinanden bedre at kende. Der er mange både små og store ting man skriver som er med til det og der er ikke en fast formular. Tid er også en ingrediens.

Så dette tiltag er udelukkende for at bremse lidt, når det gælder de meget lange mega-tråde, som nogle ynder at bruge til diverse småtteri, men andre ikke orker at klikke ind i, fordi der er skrevet 592 indlæg siden sidst man kiggede. Det er disse tråde, som nogle gange fortsætter over meget lange perioder, som forummet primært er til. Eller, siden jeg nu nævnte kommentator-tråden, tråde som i løbet af få timer kan komme op på 50 sider med enkeltord eller enkeltsmileys.

  • Like 2
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Anette said:

:teleport: Du er den samme. Men en anden.

Lenka og Lenka. Det hedder mit firma (som tilfældigvis også ejer morsverden) jo også. Det hele giver mening :-D 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×