Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Mb1

Visning på MoVe

Recommended Posts

4 hours ago, beLine said:

Min driller i perioder. Både fra telefon, pc og iPad. 

Det er simpelthen så mærkeligt at det pludselig kom. Første gang jeg nogensinde har oplevet det. Og herefter alle steder jeg er på MoVe. Og skide irriterende. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Lenka said:

Jeg har ikke ændret noget eller pillet ved noget her ... jeg har selv en anden indstilling end "standard", så jeg ved knap hvad standard er. Jeg har valgt min til at vise alle indlæg fra de seneste 3 dage (både læste og ulæste) og gemt den som default, og den default er vist gemt uanset hvor jeg logger på fra :hmm: Ved ikke om der er noget jeg/I gør anderledes?

Jeg kan ikke få lov at gemme indstillingen. Hvis man bare kunne det, så var det ikke et problem. Har som sagt først oplevet det i dag. På søsterkanalen er det som det plejer ar være. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Lenka said:

Jeg har lige tjekket med både chrome og Safari, og den viser det samme her. Jeg ved også at den gør det på min mobil. Hvilken browser bruger I? (jeg har ikke lige andre browsere installeret)

Jeg kan da godt forstå at det er irriterende, hvis det skifter og ikke gemmer det, hvis I har gemt en bestemt indstilling. Er det også når I har gemt jeres egen nye default, at den ikke husker det?

Forskellige, jeg bruger Safari og Chrome. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Lenka said:

Når I har valgt jeres nye indstilling, gemmer I den så som "new stream"? Så bliver det (i hvert fald her) gemt som en ny default. Og den er for mig aldrig forsvundet ved skift af browser eller log ud, men det er da irriterende, hvis den ikke gemmer for andre.

 

Screenshot 2020-08-24 at 21.41.10.png

Ja, men den gemmer det ikke. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Mb1 said:

Jeg kan ikke få lov at gemme indstillingen. Hvis man bare kunne det, så var det ikke et problem. Har som sagt først oplevet det i dag. På søsterkanalen er det som det plejer ar være. 

Ja for der har jeg valgt det skulle være sådan. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Mb1 said:

Det er simpelthen så mærkeligt at det pludselig kom. Første gang jeg nogensinde har oplevet det. Og herefter alle steder jeg er på MoVe. Og skide irriterende. 

Ja det er skide irriterende. Jeg tror faktisk at jeg har haft et indlæg her før :hmm:

Det kom sidst for et par uger siden. Men ikke altid på samme enhed.

Bruger safari på iPad, chrome på tlf og pc. SOmmetider bruger jeg chrome på iPad med samme resultat. Det giver ingen mening :nej: Ikke når der ikke er rodet med indstillinger eller jeg ikke selv har gjort noget. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Randi said:

Ja for der har jeg valgt det skulle være sådan. 

Hvad er det du har valgt at det skal være som?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Mb1 said:

Ja, men den gemmer det ikke. 

Hvor mon det går galt i rækken? Får du i det hele taget muligheden for at gemme frem? Og vælger Save as new stream og giver den et nyt navn og trykker create stream - lader den så som om den gemmer, men næste gang er det ændret tilbage? Eller?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Lenka said:

Hvor mon det går galt i rækken? Får du i det hele taget muligheden for at gemme frem? Og vælger Save as new stream og giver den et nyt navn og trykker create stream - lader den så som om den gemmer, men næste gang er det ændret tilbage? Eller?

Nå ja, husk også til sidst, når du har klikket "save as new stream", så kan du vælge at den skal være din default. Det gør du oppe ved titlen. Her er det før og efter det er gemt: (der er det der grå hak, der bliver grønt, når det er gemt som default)

712067329_Screenshot2020-08-25at06_22_15.thumb.png.454c650d2c50cf73db515827358cc2cd.png

295983112_Screenshot2020-08-25at06_22_24.thumb.png.08bb30ebdee34eb53cb5eea6360207de.png'

Og herefter er navnet på min default stream også ændret i toppen:

268202943_Screenshot2020-08-25at06_25_00.png.a00d1062315a826919a1b37540b62f34.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Mb1 said:

Det er simpelthen så mærkeligt at det pludselig kom. Første gang jeg nogensinde har oplevet det. Og herefter alle steder jeg er på MoVe. Og skide irriterende. 

Ja, det er mærkeligt. Det kan vel skyldes en eller anden (måske) automatisk opdatering et sted? Jeg ved det ikke :dunno: Men irriterende lyder det da.

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Lenka said:

Nå ja, husk også til sidst, når du har klikket "save as new stream", så kan du vælge at den skal være din default. Det gør du oppe ved titlen. Her er det før og efter det er gemt: (der er det der grå hak, der bliver grønt, når det er gemt som default)

712067329_Screenshot2020-08-25at06_22_15.thumb.png.454c650d2c50cf73db515827358cc2cd.png

295983112_Screenshot2020-08-25at06_22_24.thumb.png.08bb30ebdee34eb53cb5eea6360207de.png'

Og herefter er navnet på min default stream også ændret i toppen:

268202943_Screenshot2020-08-25at06_25_00.png.a00d1062315a826919a1b37540b62f34.png

Jeg prøver lige, for jeg får muligheden for at gemme, men jeg ved ikke med default. Tester det lige :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Lenka said:

Ja, det er mærkeligt. Det kan vel skyldes en eller anden (måske) automatisk opdatering et sted? Jeg ved det ikke :dunno: Men irriterende lyder det da.

Ja der sker sikkert opdateringer i det små hele tiden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Lenka said:

Nå ja, husk også til sidst, når du har klikket "save as new stream", så kan du vælge at den skal være din default. Det gør du oppe ved titlen. Her er det før og efter det er gemt: (der er det der grå hak, der bliver grønt, når det er gemt som default)

712067329_Screenshot2020-08-25at06_22_15.thumb.png.454c650d2c50cf73db515827358cc2cd.png

295983112_Screenshot2020-08-25at06_22_24.thumb.png.08bb30ebdee34eb53cb5eea6360207de.png'

Og herefter er navnet på min default stream også ændret i toppen:

268202943_Screenshot2020-08-25at06_25_00.png.a00d1062315a826919a1b37540b62f34.png

Se det ser ud til virke! :blowkiss: Jeg ser lige om det holder. Og håber at andre i tråden også har hjælp af det.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Randi said:

Ja for der har jeg valgt det skulle være sådan. 

Jeg synes også det er en fin default, især hvis man selv kan ændre det til noget andet :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, beLine said:

Ja det er skide irriterende. Jeg tror faktisk at jeg har haft et indlæg her før :hmm:

Det kom sidst for et par uger siden. Men ikke altid på samme enhed.

Bruger safari på iPad, chrome på tlf og pc. SOmmetider bruger jeg chrome på iPad med samme resultat. Det giver ingen mening :nej: Ikke når der ikke er rodet med indstillinger eller jeg ikke selv har gjort noget. 

Har du set Lenkas vejledning? Det virker i hvert fald her på iPad’en. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Mb1 said:

Se det ser ud til virke! :blowkiss: Jeg ser lige om det holder. Og håber at andre i tråden også har hjælp af det.

:phew: Jeg xxx for det! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Lenka said:

:phew: Jeg xxx for det! 

Jeg er glad 😃

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi har skiftet til Edge browseren på arbejdet, og her er indstillingerne helt tossede.

Og jeps, er lige på fra arbejdet

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Lenka said:

Og du gemmer også som new stream? Eller evt. via denne metode: 

 

Åh, det kan jeg da ikke huske. Måske har jeg rodet med begge dele. Men det ser ud til at virke nu :blomst:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Lenka said:

Og du gemmer også som new stream? Eller evt. via denne metode: 

 

Og det gjorde det så alligevel ikke....

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, almamor said:

Og det gjorde det så alligevel ikke....

Husk også til sidst at gemme som default - vist i et indlæg højere oppe. Det virkede i sidste ende for Mb1 :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Frejsen said:

Vi har skiftet til Edge browseren på arbejdet, og her er indstillingerne helt tossede.

Og jeps, er lige på fra arbejdet

Jeg blev lige nysgerrig og downloadede Edge-browseren (for MacOS). Den havde jeg nemlig ikke hørt om før. Og nu er jeg logget på, og alt ser 100% ens ud hos mig :hmm:

 

Screenshot 2020-08-25 at 09.23.20.png

'

Ah, ok. Ikke 100% korrekt, farverne var nulstillet. Her er i min chrome:

353476262_Screenshot2020-08-25at09_24_13.thumb.png.fcb7801490baa17ccad032ab57e3799d.png

Men hvis den er helt gak - måske er du kommet til at skifte skin på den eller lignende? Ved ikke om det bliver browser-specifikt. Eller hvordan er visningen helt henne i vejret ellers?

Eller også virker Edge bare anderledes på Windows end på MacOS? :dunno: (det er nok bare ikke meningen der skal tjekkes move fra arbejdet :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Lenka said:

Jeg blev lige nysgerrig og downloadede Edge-browseren (for MacOS). Den havde jeg nemlig ikke hørt om før. Og nu er jeg logget på, og alt ser 100% ens ud hos mig :hmm:

 

Screenshot 2020-08-25 at 09.23.20.png

'

Ah, ok. Ikke 100% korrekt, farverne var nulstillet. Her er i min chrome:

353476262_Screenshot2020-08-25at09_24_13.thumb.png.fcb7801490baa17ccad032ab57e3799d.png

Men hvis den er helt gak - måske er du kommet til at skifte skin på den eller lignende? Ved ikke om det bliver browser-specifikt. Eller hvordan er visningen helt henne i vejret ellers?

Eller også virker Edge bare anderledes på Windows end på MacOS? :dunno: (det er nok bare ikke meningen der skal tjekkes move fra arbejdet :lol: )

Med helt tosset mente jeg, at den default havde valgt indstillinger, som jeg ikke havde set før (men dermed ikke sagt, at de ikke har været der i Chrome browseren, jeg har bare ikke brugt dem).

Jeg skal bare have fundet ud af, at få "mine" indstillinger tilbage. Jeg kan dog ikke få den til at huske, de ændringer jeg vælger.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Frejsen said:

Med helt tosset mente jeg, at den default havde valgt indstillinger, som jeg ikke havde set før (men dermed ikke sagt, at de ikke har været der i Chrome browseren, jeg har bare ikke brugt dem).

Jeg skal bare have fundet ud af, at få "mine" indstillinger tilbage. Jeg kan dog ikke få den til at huske, de ændringer jeg vælger.

Ah, på den måde, jeg troede at den havde lavet et eller anden mærkeligt. Håber det lykkes, ellers er de indstillinger som du kan se i mine, sådan nogle der bare viser alle indlæg fra de seneste dage, så misser man da ikke noget :)  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Frejsen said:

Med helt tosset mente jeg, at den default havde valgt indstillinger, som jeg ikke havde set før (men dermed ikke sagt, at de ikke har været der i Chrome browseren, jeg har bare ikke brugt dem).

Jeg skal bare have fundet ud af, at få "mine" indstillinger tilbage. Jeg kan dog ikke få den til at huske, de ændringer jeg vælger.

Men husk det det grønne hak af. Ellers gemmer den ikke. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×