Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
vbgitte

Til Movegudinden - be' om: Automatisk login som usynlig

Recommended Posts

Kære Movegudinde!

Må vi ikke godt igen få muligheden for, at man pr. default ikke ses på listen over indloggede medlemmer? Som det er sat op nu, logger man ind som "synlig" hver gang, hvis man logger automatisk på. Før kunne man automatisere indlogning som usynlig. 

Det kan jeg bedst lide. Min erfaring med at være synlig er ikke god; så logger man på på ét device, logger ikke ud, ser ud, som om man er til stede, men det er man ikke, og det opleves f.eks. hjerteløst, at man ikke svarer. 

Så jeg vil helst være anonym i forhold til, om jeg er logget på eller ej.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

er du sikker på, at du ikke logger på som usynlig?

Jeg kan huske fra opdateringen at det kan give noget forvirring, at man altid kan se sig selv online - men jeg har lige testet og kan se at MoveGudinde og kk77 gensidigt ikke kan se, at hinanden er online, når de er logget på fra hver deres device. Også selvom jeg som standard hele tiden er logget ind på det her device... :hmm:  :dunno: 

 

Edit. dvs MoveGudinde kan selvfølgelig godt se at kk77 er online fra selve admin-panelet, men ikke fra det sædvanlige moderatorpanel, som afspejler en "normal" bruger (med lidt ekstra rettigheder ift at flytte tråde og den slags).

Edited by kk77
tilføjelse

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, kk77 said:

er du sikker på, at du ikke logger på som usynlig?

Jeg kan huske fra opdateringen at det kan give noget forvirring, at man altid kan se sig selv online - men jeg har lige testet og kan se at MoveGudinde og kk77 gensidigt ikke kan se, at hinanden er online, når de er logget på fra hver deres device. Også selvom jeg som standard hele tiden er logget ind på det her device... :hmm:  :dunno: 

 

Edit. dvs MoveGudinde kan selvfølgelig godt se at kk77 er online fra selve admin-panelet, men ikke fra det sædvanlige moderatorpanel, som afspejler en "normal" bruger (med lidt ekstra rettigheder ift at flytte tråde og den slags).

I hvert fald skal jeg ind og "krydse af" i "log ind som anonym" hver gang - det er tilsyneladende ikke en indstilling, som gemmes fra gang til gang.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, vbgitte said:

I hvert fald skal jeg ind og "krydse af" i "log ind som anonym" hver gang - det er tilsyneladende ikke en indstilling, som gemmes fra gang til gang.

:ide: på den måde. Det sætter jeg på listen :skriver:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Ziggemor said:

Ikke lige nu

Nej men jeg er usynligt logget på og har ikke aktiveret det siden jeg ryddede op sidst på devicen. Så det virker med at gemmes her. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Ziggemor said:

Ikke lige nu

 

3 minutes ago, Pælargonie said:

Nej men jeg er usynligt logget på og har ikke aktiveret det siden jeg ryddede op sidst på devicen. Så det virker med at gemmes her. 

Det der spørges til er at “hakket” i “usynlig” gemmes hvis man logger af og på igen.

jeg ved ikke om det kan lade sig gøre :dunno: men jeg kigger på det.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, kk77 said:

 

Det der spørges til er at “hakket” i “usynlig” gemmes hvis man logger af og på igen.

jeg ved ikke om det kan lade sig gøre :dunno: men jeg kigger på det.

Ja men jeg er logget på nu, og har ikke sat noget hak, bare logget på. Og i kan ikke se mig, altså må det være gemt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Pælargonie said:

Ja men jeg er logget på nu, og har ikke sat noget hak, bare logget på. Og i kan ikke se mig, altså må det være gemt. 

Ja, men prøv at logge af. Når du logger på igen, vil du igen skulle sætte hak i usynlig. Den husker det ikke fra sidst.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, kk77 said:

Ja, men prøv at logge af. Når du logger på igen, vil du igen skulle sætte hak i usynlig. Den husker det ikke fra sidst.

Nå ja sådan, det har du ret i. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×