Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Sigrid

Fejlkode 2F173/K

Recommended Posts

Jeg har fået en notifikation om at @Frejsen har quoted mig i et indlæg, men når jeg klikker for at gå til tråden, får jeg nedenstående fejlmeddelelse :spudwhat:Er det ikke mystisk? Jeg kan da godt se andre indlæg, som kræver 25+

 

Beklager, der opstod et problem

Du skal have 25+ indlæg for at se dette forum. 

Fejlkode: 2F173/K

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Sigrid said:

Jeg har fået en notifikation om at @Frejsen har quoted mig i et indlæg, men når jeg klikker for at gå til tråden, får jeg nedenstående fejlmeddelelse :spudwhat:Er det ikke mystisk? Jeg kan da godt se andre indlæg, som kræver 25+

 

Beklager, der opstod et problem

Du skal have 25+ indlæg for at se dette forum. 

Fejlkode: 2F173/K

Jeg har valgt at slette tråden :blomst: 

fordi, jeg ikke var i humør til at skulle forsvare mine tanker omkring det.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Frejsen said:

Jeg har valgt at slette tråden :blomst: 

fordi, jeg ikke var i humør til at skulle forsvare mine tanker omkring det.

Ah på den måde. Mærkeligt at den ikke bare siger "tråden findes ikke længere" :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg stødte ind i det igår. Og undrede mig også. Hvis det er fordi tråden er slettet, er det da en forkert meddelelse.

Synes det er ærgerligt tråden er slettet, for jeg er quotet to gange, og ved ikke mht hvad. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker også, at der er stor forskel på, hvad tråden handler om. 

Er det et emne, som alle kan have gavn af på et tidspunkt (fx hvis det handler om en opskrift på vanillekranse) så tænker jeg, at det er fint andre kan finde tilbage til den senere. 

Derimod, er det et personligt emne, som jeg gætter på @Frejsens tråd var (har enten ikke set den, eller også kan jeg ikke huske den :blush:), er det ok, hvis man fortryder og sletter. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men jeg tænker at jeg skal ha slettet i den her tråd, for den er helt åben, kan jeg se. Det var jeg ikke opmærksom på.

Kan jeg bare slette mine indlæg, eller er der nogen der vil gøre det, så dem der har quotet, også slettes? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Pælargonie said:

Men jeg tænker at jeg skal ha slettet i den her tråd, for den er helt åben, kan jeg se. Det var jeg ikke opmærksom på.

Kan jeg bare slette mine indlæg, eller er der nogen der vil gøre det, så dem der har quotet, også slettes? 

Det burde ikke være et problem, men jeg er ikke 100 % sikker. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Pælargonie said:

Men jeg tænker at jeg skal ha slettet i den her tråd, for den er helt åben, kan jeg se. Det var jeg ikke opmærksom på.

Kan jeg bare slette mine indlæg, eller er der nogen der vil gøre det, så dem der har quotet, også slettes? 

Tag dem der har quotet dig og spørg om de vil slette, da tråden er helt åben. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Pælargonie said:

@Naja @Pia.D @Mb1 @mig74 Vil i slette, for jeg sletter mine indlæg. Da tråden er helt åben, og det har jeg ikke været opmærksom på. 

Jeg tror mine svar er blevet slettet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Pælargonie said:

@Naja @Pia.D @Mb1 @mig74 Vil i slette, for jeg sletter mine indlæg. Da tråden er helt åben, og det har jeg ikke været opmærksom på. 

Jeg har slettet dit navn i mit indlæg. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×