Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Frejsen

spam fra "russiske" trolls??

Recommended Posts

Synes, MoVe igen oplever, at der regelmæssigt er spam indlæg fra "russiske" trolls :dunno: 

var der ikke for nogle år siden noget i samme stil, og hvor det var et-eller-andet certifikat, der skulle fornyes?

@Lenka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, godt husket. Det var vist selve Invision Power Board, dvs. den software vi bruger herinde, hvis licens skulle fornyes. Men jeg tjekkede lige og den er stadig gyldig indtil d. 27. april :dunno: Så jeg ved ikke hvorfor der evt. er mere spam pt. Det kan måske også skyldes at selve softwaren ikke er up to date, og det er en værre en, da serveren kræver opgradering, før den nyeste version software kan køre på den.

Måske kan jeg kigge på det igen i maj måned, hvor jeg får frigivet lidt mere tid.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er godt blevet slemt den seneste uge, med spam

Kan der ikke gøres noget, så vi slipper for disse spam-indlæg :blomst: 

vi har passeret d. 27/4 :knus: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kunne overveje at give nogle af brugerne mulighed for at lukke tråde i den åbne del, det ville hurtigt hjælpe på irritationsmomentet. I hvert fald indtil der bliver opgraderet.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 17.5.2022 at 8:59 AM, Randi said:

I kunne overveje at give nogle af brugerne mulighed for at lukke tråde i den åbne del, det ville hurtigt hjælpe på irritationsmomentet. I hvert fald indtil der bliver opgraderet.

Helt enig 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×