Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

MoVe bliver til et betalingsforum

Recommended Posts

Jeg vil da også fortsætte som movinde :)

 

Men det bliver jo næsten nødt til at blive et Goldmembership for mit vedkommende, for ellers kan jeg jo ikke vide, hvad jeg går glip af :P

 

Ej, men seriøst, så tror jeg, at der ville være fordele forbundet med sådan et betalingsforum, som jeg vil sætte pris på.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det forstår jeg sørme godt, det er da også et mega arbejde som 'fritidsinteresse' - jeg er helt klart med :) :10-4:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kanya
:thumbsup: fra mig, så ved man da også at dem der vil være her, også er her :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kunne man ikke lave et par "stipendiater" som kunne søges af værdigt trængende ....

Og så spørger jeg - hvordan skulle det vurderes :???:

Ja, det samme tænker jeg. Det tror jeg altså vil være rigtig svært er min umiddelbare tanke :hmm: Men er ikke afvisende over for idéer.

 

Er umiddelbart lettet over foreløbige svar herinde :blowkiss:

 

Jeg ved at det er noget af en mundfuld - men som Metz siger så har det været undervejs længe.. det har bare taget mig en del tid at vænne mig til tanken, jeg skulle jo også være klar til dette store spring i ansvar :D. Det føler jeg at jeg er nu :)

For mit vedkommende er beløbet ikke et problem... :D

 

Men jeg tænkte på.... på nogle fora, mener jeg at man har mulighed for at forære en anden bruger et abonnement.... :???: - Tænkte bare at det jo kunne være en mulighed.... i en eller anden form.... måske!! :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er så nok en af dem, der vil overveje at springe fra.

 

Jeg har dog fuld forståelse for, at det er nødvendigt. Er ikke i tvivl om, at der bliver lagt et stort arbejde i det, og det er helt fair, at der skal betales. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er sgu i orden, Lenka :thumbsup:

Jeg vil glæde mig til at spytte noget mere i kassen :nobelsfredspristilMoVe: :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok med mig :)

 

Og hvis det så samtidig betyder, at vi slipper for invasioner, så betaler jeg gerne upfront :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg glæder mig til at høre mere :) Der er vel mange "situationer" der stadig skal diskuteres... Jeg tænker f.eks på, hvad nu hvis I vil banne en person der har betalt? -Det er sikkert bare nogle skøre tanker, men det kunne i og for sig godt ske :hmm::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kanya
Ok med mig :)

 

Og hvis det så samtidig betyder, at vi slipper for invasioner, så betaler jeg gerne upfront :lol:

 

:rofl: Også her :P:eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg er så nok en af dem, der vil overveje at springe fra.

 

Jeg har dog fuld forståelse for, at det er nødvendigt. Er ikke i tvivl om, at der bliver lagt et stort arbejde i det, og det er helt fair, at der skal betales. :thumbsup:

Tak for forståelsen og de venlige ord :blomst:

 

Og fuld forståelse tilbage. For mange er MoVe jo bare et forum på linie med mange andre, og så vil det ikke nødvendigvis være oplagt at blive :). Og du kan jo altid ombestemme dig, hvis du får lyst :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu ved jeg ikke, hvordan folks økonomi sådan er, men jeg tænker, at sådan nogen som Christina og mig hører blandt de fattigste herinde (Christina er nok fattigere end mig?) - og jeg kan nu godt finde det beløb i budgettet. Men måske kunne man vælge mellem, hvor ofte man betaler? Når man er en fattigrøv kan 300 kr. godt være en stor udskrivning på een gang, mens det er mere spiseligt, hvis man f.eks. kunne betale pr. kvartal.

 

Kvartals betaling synes jeg også lyder fedt for dem af os som måske ikke har den helt store indtægt.

 

Ikke så meget fordi jeg ikke vil give pengene for det vil jeg MEGET gerne for det enorme arbejde og den store fornøjelse du giver os Lenka, men fordi jeg vil have lidt svært ved at forklare manden hvorfor jeg skal have lov til at bruge penge på netsted når han ikke må :fløjter:

 

Det vil være lidt lettere at snyde lidt penge ud af budgetten kvartalsvis end årligt;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg glæder mig til at høre mere :) Der er vel mange "situationer" der stadig skal diskuteres... Jeg tænker f.eks på, hvad nu hvis I vil banne en person der har betalt? -Det er sikkert bare nogle skøre tanker, men det kunne i og for sig godt ske :hmm::lol:

Ja, der er helt klart en del ting - og her er faktisk een ting vi endnu ikke har overvejet, så den slags situationer skal gennetænkes! Nu har vi jo ikke bannet så mange /andet end frivillige.. og det tæller jo ikke :P), men fx har vi jo haft sagen med en falsk profil. Og hvad gør man i den situatiuon :hmm: - det er helt klart noget der vil skulle diskuteres. Jeg håber dog på at falske profiler vil være mindre almindelige efter denne ændring, og generelt er banning ikke en løsning vi plejer at ty til.

 

Men der er helt sikkert endnu flere af den slags situationer, der skal gennemtænkes :ja:. Og noget af det kommer vi sikkert også til at tage som det kommer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu tænker jeg lidt på nye medlemmer - var det ikke en idé at give nye medlemmer lov til at kigge med på de forums nye medlemmer kan se med i gratis i et par måneder - ellers tror jeg altså ikke på at der kommer mange nye medlemmer - de vil vide hvad de betaler til inden de betaler :)...og ellers søge hen hvor det stadig er gratis...:)

 

jeg forstår dig forresten godt - du lægger rigtig mange kræfter i dette. :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest karenh

God idé, Lenka - jeg har tænkt på lææænge, at det var da det du skulle gøre, fremfor at plage livet af dig selv med det der studie (her taler jeg nok mest om den stressende dårlige samvittighed fremfor reelle arbejdstimer :beentheredonethat: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg glæder mig til at høre mere :) Der er vel mange "situationer" der stadig skal diskuteres... Jeg tænker f.eks på, hvad nu hvis I vil banne en person der har betalt? -Det er sikkert bare nogle skøre tanker, men det kunne i og for sig godt ske :hmm::lol:

 

Det er klart der bliver en del issues. Men det sker saa ekstremt sjaeldent at nogen ligefrem bliver bannet, at det maaske slet ikke bliver noedvendigt at regelsaette omkring. Men det er klart at vil man vaere medlem saa forpligtiger man sig ogsaa til at overholde de regler der er paa forummet - betaling eller ej, der er jo ikke carte blanche bare fordi man har givet penge for at vaere her. Og misligeholder man en aftale staar der sikkert noget med smaat :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu tænker jeg lidt på nye medlemmer - var det ikke en idé at give nye medlemmer lov til at kigge med på de forums nye medlemmer kan se med i gratis i et par måneder - ellers tror jeg altså ikke på at der kommer mange nye medlemmer - de vil vide hvad de betaler til inden de betaler :)...og ellers søge hen hvor det stadig er gratis...:)

 

jeg forstår dig forresten godt - du lægger rigtig mange kræfter i dette. :knus:

Som sagt vil det stadig være gratis at se alle fora der er åbne + dem der er for de nye medlemmer :). Og det kan man faktisk blive ved med så længe man ønsker. Vi har snakket om at når man når de 25 indlæg, men ikke ønsker at blive et betalende medlem, så vil ens indlægstæller bare stoppe, og så kan man være gratis medlem i alle de åbne / semi-åbne fora, så længe man har lyst, dog uden en opgradering.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu tænker jeg lidt på nye medlemmer - var det ikke en idé at give nye medlemmer lov til at kigge med på de forums nye medlemmer kan se med i gratis i et par måneder - ellers tror jeg altså ikke på at der kommer mange nye medlemmer - de vil vide hvad de betaler til inden de betaler :)...og ellers søge hen hvor det stadig er gratis...:)

 

jeg forstår dig forresten godt - du lægger rigtig mange kræfter i dette. :knus:

MoVe vil langt hen ad vejen ligne det MoVe, vi har nu, bl.a. også med nogle helt åbne fora. Vi gør os ingen forestillinger om, at nye medlemmer vil tilmelde sig uden at have muligheden for at kigge lidt med inden da. Men man kan ikke opgraderes til 25+ medlem, før man har betalt for et medlemskab, så begrænsninger kommer til at ligger der, hvor den hele tiden har ligget.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg glæder mig til at høre mere :) Der er vel mange "situationer" der stadig skal diskuteres... Jeg tænker f.eks på, hvad nu hvis I vil banne en person der har betalt? -Det er sikkert bare nogle skøre tanker, men det kunne i og for sig godt ske :hmm::lol:

 

Det er klart der bliver en del issues. Men det sker saa ekstremt sjaeldent at nogen ligefrem bliver bannet, at det maaske slet ikke bliver noedvendigt at regelsaette omkring. Men det er klart at vil man vaere medlem saa forpligtiger man sig ogsaa til at overholde de regler der er paa forummet - betaling eller ej, der er jo ikke carte blanche bare fordi man har givet penge for at vaere her. Og misligeholder man en aftale staar der sikkert noget med smaat :lol:

Jeg håber da heller ikke, at det bliver det første, vi er nødsaget til at regelsætte omkring. XXX :P Banninger er heldigvis ikke det, vi gør det mest i.

 

Men ellers så... *&%(#"

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hmm: Julegaveidé? Et medlemskab til MoVe :cheer:

 

Ai, I slipper ikke så nemt af med mig. Jeg er med på ideen :thumbsup:

 

 

:knus: Nynne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tanja
Jeg glæder mig til at høre mere :) Der er vel mange "situationer" der stadig skal diskuteres... Jeg tænker f.eks på, hvad nu hvis I vil banne en person der har betalt? -Det er sikkert bare nogle skøre tanker, men det kunne i og for sig godt ske :hmm::lol:

Ja, der er helt klart en del ting - og her er faktisk een ting vi endnu ikke har overvejet, så den slags situationer skal gennetænkes! Nu har vi jo ikke bannet så mange /andet end frivillige.. og det tæller jo ikke :P), men fx har vi jo haft sagen med en falsk profil. Og hvad gør man i den situatiuon :hmm: - det er helt klart noget der vil skulle diskuteres. Jeg håber dog på at falske profiler vil være mindre almindelige efter denne ændring, og generelt er banning ikke en løsning vi plejer at ty til.

 

Men der er helt sikkert endnu flere af den slags situationer, der skal gennemtænkes :ja:. Og noget af det kommer vi sikkert også til at tage som det kommer.

 

Det bliver naturligt sværere (og mindre attraktivt) at oprette fake-profiler, da man jo skal afgive en irl-identitet for at kunne tilmelde sig som betalende bruger - og selv for en faker, må det være begrænset hvor mange irl-identiter med tilhørende kontoer som vil kunne realiseres - og det er jo mistænksomt, hvis det er bedstes oplysninger som bruges til fake-profil - både på efternavn og fødselsdato.

 

Og så er det jo heldigvis ikke noget der er videre tradition for herinde :phew:

 

Ang. folk som bannes som konsekvens, kan man enten skrive på forhånd at det ikke giver ret til at få pengene retur eller oprette en nød-fond til samme - igen er det jo et relativt begrænset antal vi snakker om :overtro:

 

I det hele taget bør pengene - hvis overhovedet - kun kunne tilbagebetales med en afgrænset fortrydelsesret - f.eks. 14 dage, så det ikke bruges til at få penge frem og tilbage i et væk.

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu tænker jeg lidt på nye medlemmer - var det ikke en idé at give nye medlemmer lov til at kigge med på de forums nye medlemmer kan se med i gratis i et par måneder - ellers tror jeg altså ikke på at der kommer mange nye medlemmer - de vil vide hvad de betaler til inden de betaler :)...og ellers søge hen hvor det stadig er gratis...:)

 

Man kunne sikkert forestille sig mange ting.... Men ud fra en personlig betragtning (som altsaa ikke handler om Lenkas privatoekonomi :lol: ) ville jeg da synes det var skoent at slippe for dem der bare hang ud herinde i et par maaneder. Det at der er saa relativt faa nye der rent faktisk over tid bliver haengende, goer at det for mig er ret svaert at engagere sig paa et ordentligt plan i nye. Jeg ville synes det var bedre - for dem der allerede var herinde - at rygtet om Move spredtes fra mund til mund, og at dem der kom indenfor og betalte ogsaa foelte sig anderledes MED, fordi de saa tydeligt (med deres betaling), havde valgt forummet TIL. Det er klart at rigtig mange ville vaere meget toevende med at betale for noget de ikke vidste hvad var - men den taenkepause er maaske meget god?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan sagtens forstå behovet for betaling :knus: , og jeg synes absolut det er at foretrække med betaling frem for foraer med reklamer smidt ud over det hele, der tjener penge på at være flest mulig medlemmer.

At det også formindsker risikoen for at møde fake profiler - er jo bare et stort plus. :thumbsup:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×