morsverden.dk
Forside
Debat
Rabatlisten
Terminslisten
Babylisten
Statistik
Motionshold
Tips, råd og idéer
Opskrifte-arkiv
Leg med bogstaver
Spillearkade

Velkommen gæst ( Log ind | Registrer )

4 Pages V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> Nyt om morsverden udvikling, #43, #68 testlink til fri leg!
Mb1
indlæg Jul 12 2018, 16:24
Indlæg #61

Formand for Foreningen af tekniske analfabeter

Gruppe: 10.000+ Sølv
Medlem siden: 19-April 05
Member Nr: 774

QUOTE(MarianneF @ Jul 12 2018, 16:11) *
QUOTE(Julie_R @ Jul 12 2018, 15:23) *
Altså for min skyld skal du ikke bøvle med tilbagebetaling hvis det ender der, de penge undværer jeg gerne så du har til opgradering og vedligehold smile.gif og jeg er ret sikker på at jeg ikke er den eneste

Ja, god ide. chapeau.gif Lad folk vælge, om de vil have penge tilbage eller donere dem. Og lad evt. en "Doner"-knap blive på det nye forum, så du kan få bidrag til driften. Jeg betaler gerne for at være her, og hellere betaling end flere reklamer. Men jeg synes det er rigtigt ærgerligt, at der er nogen, der er nødt til at fravælge MoVe, fordi de er i en anden økonomisk situation (som jeg selvfølgelig også selv kan komme engang).

Ja jeg har det på samme måde.
Go to the top of the pageGo to the bottom of the page

+Quote Post
Laurie
indlæg Jul 12 2018, 16:40
Indlæg #62

Hjemme hos min mormor....

Medlem siden: 14-July 05
Bopæl: Kbh område - Firkløverland
Member Nr: 1.054

QUOTE(Pia.D @ Jul 11 2018, 22:25) *
QUOTE(Lenka @ Jul 11 2018, 20:55) *
QUOTE(wodpoulsen @ Jul 11 2018, 20:19) *
QUOTE(Lenka @ Jul 11 2018, 10:49) *
Jeg har nu fået et tilbud om at få opgraderet vores forum mod betaling. Jeg har penge på move-kontoen, så det vil jeg nok tage i mod!

Jeg har fået to priser. En for opgradering inkl. betaling og medlemskaber (dog skal jeg stadig finde ud af at få tilpasset med mit danske betalings-gateway - og det er muligt at jeg skal skifte system), og en for opgradering uden, fordi dette er under overvejelse (anden tråd). I fald det bliver uden, vil jeg notere mig alles resterende betalingsperioder. Hvis der ender med at være en ny betaling i mindre grad, så vil jeg manuelt overføre det resterende medlemskab til det nye når det kommer. Hvis ikke, kan jeg evt. lave en tilbagebetaling til dem der ønsker.

Det ville være noget med en dato engang i fremtiden, og så lukkes move ned i noget tid. Men så ved jeg at opgraderingen foregår i ekspert-hænder (i forhold til deres eget software), så jeg ikke skal svede over alt hvad der går galt pwew.gif

noway.gif wacko.gif crying.gif ph34r.gif Christo_pull_hair.gif cwy.png ohmy.gif
Det går altså virkelig ikke. hjerte.gif
Hvor længe pray.gif

Jeg hører dem lige om hvor længe de vil vurdere det vil tage ... og forsøger snart at planlægge en dato.

Det skal nok gå ae2.gif

Så kommer der nok lidt gang i nødforummet på fb imens stortgrin.gif

Det tænker jeg også. Og helt lovligt w00t.png

Ang. returnering af pengene... lav bare en "donér" knap... du skal have noget for din ulejlighed. Og et glimrende forum.

+Quote Post
Lea K
indlæg Jul 12 2018, 18:56
Indlæg #63

K

Gruppe: 10.000+ Guld
Medlem siden: 7-November 05
Bopæl: Jylland
Member Nr: 1.385

Tilbage efter skøn skøn ferie i Italien soleil.gif soleil.gif soleil.gif - så spændende tråd at komme hjem og læse smile.gif

Det bliver spændende, hvordan det nye bliver, og hvad du vælger, Lenka - men jeg har også fuld tillid til dig knus.gif

+Quote Post
Mys mor
indlæg Jul 12 2018, 21:21
Indlæg #64

utidig - som altid

Medlem siden: 19-August 05
Bopæl: Sydfyn
Member Nr: 1.200

Det Mjanne siger ditto.gif og skal det ikke snart være en smiley?

+Quote Post
mummie1
indlæg Jul 13 2018, 06:00
Indlæg #65

just barely hanging on

Gruppe: 5000+ Sølv
Medlem siden: 5-September 04
Bopæl: vestsjælland
Member Nr: 351

Jeg støtter op om det Marianne siger chapeau.gif

QUOTE(Julie_R @ Jul 12 2018, 16:23) *
Altså for min skyld skal du ikke bøvle med tilbagebetaling hvis det ender der, de penge undværer jeg gerne så du har til opgradering og vedligehold smile.gif og jeg er ret sikker på at jeg ikke er den eneste

og dette her er jeg helt enig i knus.gif

+Quote Post
Søs
indlæg Jul 13 2018, 06:08
Indlæg #66

Unmovable

Medlem siden: 16-July 06
Bopæl: På gården...
Member Nr: 1.741

Jeg donerer også gerne restbeløbet - drt skal du da ikke bøvle med smile.gif

Jeg ved jeg har spurgt om det før, men med et nyt forum - følger der så en app med? undskyld.gif

+Quote Post
Lenka
indlæg Jul 13 2018, 07:41
Indlæg #67

hej hej

Gruppe: GuldAdmin
Medlem siden: 18-December 03
Bopæl: Brøndby
Member Nr: 1

QUOTE(Søs @ Jul 13 2018, 07:08) *
Jeg ved jeg har spurgt om det før, men med et nyt forum - følger der så en app med? undskyld.gif

Der følger i hvert fald en mobilvenlig og ipad venlig udgave med! Altså, du ser det stadig i en browser på din mobil, men det er tilpasset mobilen.

+Quote Post
Lenka
indlæg Jul 13 2018, 10:21
Indlæg #68

hej hej

Her er en foreløbig test! http://34.morsverden.dk/take4/debat

Dette er linket fra min gamle test-upgrade - altså den fra for to år siden. Jeg har dog arkiveret alle fora, så der kun er om hjemmesiden og præsentationer tilbage med indlæggene der og så har jeg oprettet et test-forum til at lege med. I må meget gerne prøve at teste det af! I de andre fora (om hjemmesiden osv) kan man se hvordan de gamle indlæg ser ud pt. Jeg ser om jeg kan redde smileys, men ellers må vi tage det som det kommer.

OBS: Medlemmerne med indlæg osv er som for 2 år siden, men dette er ikke det forum vi kommer til at bruge - jeg kommer til at få alt nuværende opgraderet så alt følger med, dvs. medlemmer, fora og indlæg.

Jeg har leget lidt, købt mig til et pænere udseende (theme) end standard-modellen og forsøgt at fjerne og tilføje blokke på siden og klikke lidt rundt.

En anden OBS: netværk er det der hedder Clubs der. Jeg kommer til at oversætte tingene senere, men det hedder det lige nu. Lige pt kan man prøve at teste af og oprette en club (et netværk) og se hvordan det virker. Man opretter et netværk, så derinde opretter man et forum eller andet indhold til netværket (fx kalender). Skriv endelig derinde om det, så kan vi teste indlægsskriveri og hvordan det ser ud når der er aktivitet. Husk at det bare er et test-legeforum! Jeg tager på ferie på søndag, så ville blot give denne mulighed inden. De gamle netværks-fora er rykket med, som almindelige fora, men dog arkiveret i testen.

+Quote Post
Lenka
indlæg Jul 14 2018, 21:10
Indlæg #69

hej hej

Det ser ud til at jeg i det nye vil kunne tilføje en mulighed til at deaktivere inaktive medlemmer - ikke som en indbygget mulighed, men kan tilkøbes fra en tredjepartsudvikler smile.gif

Jeg lader testlinket til forum (indlægget ovenover) stå til at lege og teste i hen over min ferieuge. Man er velkommen til at prøve det af. Når jeg vender tilbage, aftaler jeg en dato til opgradering ca. en uge frem. Jeg regner med at det bliver 1-2 dage i løbet af uge 31, dvs. ml. d. 30/7 og 3/8. Men så har vi både nødforum og også testforummet i mens.

+Quote Post
Désirée
indlæg Jul 14 2018, 22:49
Indlæg #70

Project Director

Medlem siden: 21-December 03
Bopæl: Vallensbæk
Member Nr: 31

Jeg donerer også gerne det resterende af mit abbonnement

+Quote Post
Désirée
indlæg Jul 14 2018, 23:21
Indlæg #71

Project Director

Medlem siden: 21-December 03
Bopæl: Vallensbæk
Member Nr: 31

QUOTE(Lenka @ Jul 13 2018, 11:21) *
Her er en foreløbig test! http://34.morsverden.dk/take4/debat

Dette er linket fra min gamle test-upgrade - altså den fra for to år siden. Jeg har dog arkiveret alle fora, så der kun er om hjemmesiden og præsentationer tilbage med indlæggene der og så har jeg oprettet et test-forum til at lege med. I må meget gerne prøve at teste det af! I de andre fora (om hjemmesiden osv) kan man se hvordan de gamle indlæg ser ud pt. Jeg ser om jeg kan redde smileys, men ellers må vi tage det som det kommer.

OBS: Medlemmerne med indlæg osv er som for 2 år siden, men dette er ikke det forum vi kommer til at bruge - jeg kommer til at få alt nuværende opgraderet så alt følger med, dvs. medlemmer, fora og indlæg.

Jeg har leget lidt, købt mig til et pænere udseende (theme) end standard-modellen og forsøgt at fjerne og tilføje blokke på siden og klikke lidt rundt.

En anden OBS: netværk er det der hedder Clubs der. Jeg kommer til at oversætte tingene senere, men det hedder det lige nu. Lige pt kan man prøve at teste af og oprette en club (et netværk) og se hvordan det virker. Man opretter et netværk, så derinde opretter man et forum eller andet indhold til netværket (fx kalender). Skriv endelig derinde om det, så kan vi teste indlægsskriveri og hvordan det ser ud når der er aktivitet. Husk at det bare er et test-legeforum! Jeg tager på ferie på søndag, så ville blot give denne mulighed inden. De gamle netværks-fora er rykket med, som almindelige fora, men dog arkiveret i testen.

Det nye forum ser rigtigt godt ud Lenka

+Quote Post
Deshing
indlæg Jul 15 2018, 10:43
Indlæg #72

Mor til 3 skønne unger

Medlem siden: 5-May 04
Bopæl: Nordsjælland
Member Nr: 240

Jeg har fuld tillid til, at du gør det helt rigtige Lenka knus.gif

QUOTE(MarianneF @ Jul 12 2018, 16:11) *
QUOTE(Julie_R @ Jul 12 2018, 15:23) *

Ja, god ide. chapeau.gif Lad folk vælge, om de vil have penge tilbage eller donere dem. Og lad evt. en "Doner"-knap blive på det nye forum, så du kan få bidrag til driften. Jeg betaler gerne for at være her, og hellere betaling end flere reklamer. Men jeg synes det er rigtigt ærgerligt, at der er nogen, der er nødt til at fravælge MoVe, fordi de er i en anden økonomisk situation (som jeg selvfølgelig også selv kan komme engang).

Den er jeg også helt med på smile.gif

+Quote Post
vbgitte
indlæg Jul 15 2018, 11:12
Indlæg #73

Jeg er her bare...

Medlem siden: 19-April 05
Member Nr: 775

Jeg kan ikke logge ind på det nye.

+Quote Post
Isasmor
indlæg Jul 15 2018, 11:36
Indlæg #74

I en ombrydningstid

Medlem siden: 21-September 04
Bopæl: Fredericia
Member Nr: 382

QUOTE(vbgitte @ Jul 15 2018, 11:12) *
Jeg kan ikke logge ind på det nye.

Det kan jeg heller ikke.

+Quote Post
Mammie
indlæg Jul 15 2018, 15:02
Indlæg #75

Movie Star

Gruppe: 2000+ Sølv
Medlem siden: 8-June 14
Bopæl: Korsør
Member Nr: 7.834

Kan fint logge ind chapeau.gif

+Quote Post
Polly
indlæg Jul 15 2018, 16:21
Indlæg #76

Hverdagshvisker

Medlem siden: 19-February 07
Bopæl: Roskilde
Member Nr: 2.175

QUOTE(Lea K @ Jul 12 2018, 19:56) *
Tilbage efter skøn skøn ferie i Italien soleil.gif soleil.gif soleil.gif - så spændende tråd at komme hjem og læse smile.gif

Det bliver spændende, hvordan det nye bliver, og hvad du vælger, Lenka - men jeg har også fuld tillid til dig knus.gif

yes.gif I Slovenien nu men glæder mig til at se, hvad der sker knus.gif

+Quote Post
Fru K
indlæg Jul 15 2018, 21:14
Indlæg #77

Godt begyndt er halvt fuldendt.

Medlem siden: 3-October 05
Bopæl: Ude på kanten
Member Nr: 1.322

Jeg kan stadig ikke logge ind, og da jeg prøvede i går gik alt galt med koder og pis, også hertil, så I leger bare og så håber jeg alt går godt overtro.gif

+Quote Post
Rikkemmm
indlæg Jul 15 2018, 21:29
Indlæg #78

Medlem siden: 31-May 05
Bopæl: Hundige
Member Nr: 912

Jeg kan heller ikke logge ind.

+Quote Post

4 Pages V  « < 2 3 4
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
Se nye indlæg
1 medlem(mer), der læser denne tråd (1 gæster og 0 usynlige brugere)
0 Medlemmer:

Lo-Fi Version Klokken er nu: 17. July 2018 - 20:09